هدفون بی سیم WI-1000XM2 سونی معرفی شد

سونی درIFA 2019 از جدیدترین هدفون خود مدل WI-1000XM2 با قابلیت فوق العاده محبوب  بی سیم و حذف نویز، پرده برداری کرد.به لطف قدرت بالای پردازنده QN1 HD Noise Cancelling در کاهش صداهای مزاحم محیط اطراف ،میتوان گفت این هدفون به سیستم نویز کنسلینگ قوی تری مجهز میباشد و همین امر شما را بیشتر در موسیقی غرق خواهد کرد.با شنیدن صدای محیط ، پردازنده اختصاصی نویز HD QN1 به کار خود می پردازد. این فناوری پیشرفته نه تنها تقریباً در همه فرکانس ها سر و صدای بیشتری را لغو می کند بلکه از انرژی کمتری نیز برای این موضوع استفاده می کند.(پردازنده QN1 HD Noise Cancelling درهدفون WH-1000XM3 نیز به کار رفته است).
                  
هدفون حذف نویز بی سیم WI-1000XM2 با فن آوری صوتی پیشرفته نه تنها گوش دادن بدون سر و صدا بلکه کیفیت صدای نفس گیر را ارائه می دهد.
هدفون WI-1000XM2  سونی با طراحی سبک و گوشی هایی با پوشش سیلیکونی قابل انعطاف،میتواند گزینه مناسبی برای پوشیدن همه روزه ، هر کجا که می روید ، هر کاری که می کنید باشد. در هنگام مسافرت هم به راحتی این هدفون را در کیف مخصوص نگهداری کنید.طراحی زاویه دارگوشی های این هدفون باعث میشود عمیق تر و ایمن تر در گوش قرارگیرند تا شما از ثبات و راحتی بیشتری برخوردار باشید.

             

هدفون WI-1000XM2سونی با استفاده از ویژگی های متفکرانه و طراحی هوشمندانه خود مانند کنترل های درون خطی،گوشواره مغناطیسی و طراحی تاشو،استفاده راحت و حمل آسان قطعا همراه همیشگی شما خواهدبود.میکروفن های دوگانه تعبیه شده بر روی این هدفون که یکی از جلو و دیگری بعنوان  منبع تغذیه روی سطح هدفون قرار گرفته اند،بیشتر صداهای محیط اطراف شما همچون سر و صدای زیاد حین پرواز،همهمه های ترافیک شهری را جذب می کنند.گزینه لغو نویز در این هدفون با توجه به فشار اتمسفر در حین پرواز امکان حذف نویز بر اساس میزان ارتفاع را نیز میسر می کند. لذت بردن از سرگرمی در پرواز با خاموش کردن سر و صدا برای ارتفاعات بالا بهینه سازی شده است.

               

هدفون بی سیم WI-1000XM2 به یک سیستم درایور ترکیبی مجهز شده است و صدا در سراسر فرکانسها با سیستم درایور هیبریدی HD بهینه شده است.درایور پویای 9 میلیمتری،طراحی شده برای این هدفون، باس های عمیق و شفاف را در اختیار شما قرار می دهد،در حالی که درایور همسان Balancing Armature متعادل بوده و بازه وسیعی از فرکانس های مختلف را به وجود می آورد و صدا را به طور واضح و طبیعی پخش می کند.

                     

نگران عمر باتری هدفون خود نباشید!با ماندگاری حداکثر 10 ساعت شارژ باتری ،فقط به موسیقی مورد علاقه تان گوش کنید.برای استفاده از قابلیت شارژ سریع میتوانید با 10 دقیقه شارژ  تا 80 دقیقه از هدفون بی سیم WI-1000XM2 استفاده کنید.
هدفون فوق با امکان اتصال به گوشی هوشمند شما و با استفاده از نرم افزارAmbient Sound Control به شما این امکان را می دهد تا میزان صدای پس زمینه را تنظیم کنید در عین حال اکولایزر به شما این اجازه را می دهد تا سطح صدا را متناسب با موسیقی خود تنظیم کنید.
با دستیار صوتی Google و Amazon Alexa فقط کافیست با پرسیدن در رابطه با کارهای مورد علاقه خود ، روز خود را مدیریت کنید. از سرگرمی لذت ببرید ، با دوستان خود در ارتباط باشید ، اطلاعات کسب کنید ، به موسیقی و اعلان ها گوش دهید ، یادآوری ها و موارد دیگر را نیز تنظیم کنید.این هدفون شامل یک میکروفون است که برای تماس تلفنی و یا مکالمه با دستیار صوتی شما در کنترل های درون خطی قرار دارد.

برای مشاهده فیلم امکانات هدفون بلوتوثی WI-1000XM2، اینجا را کلیک کنید .