معرفی واکمن های سریNW-ZX500 و NW-A100در نمایشگاه IFA 2019

درنمایشگاه IFA 2019دربرلین-آلمان،شرکت سونی طی یک کنفرانس مطبوعاتی و معرفی محصولات جدید خود این اطمینان را به کاربرانش داد تا خود را برای تجربه های جدید و بسیار عالی آماده کنند.
از جمله محصولاتی که در این نمایشگاه معرفی شدند هدفون های جدید سونی میباشند. اما همانطورکه همه ما میدانیم هر هدفون برای خلق لحظه های هیجان انگیز ما به یک منبع صوتی احتیاج دارد.مثل همیشه شرکت سونی برای ایجاد تجربه ای متفاوت برای هر کاربرخاص خود دست به تولید و معرفی دو مدل Walkman جدید زده تا تجربه ای خاص و سفارشی را ارائه کند.
سونی همزمان با جشن چهلمین سالگردعرضه کاست پلیرخود در نمایشگاه IFA ۲۰۱۹ در شهر برلین، از دو مدل واکمن جدید NW-ZX500 و NW-A100 رونمایی کرد.

                                          

                    
 
واکمن های سری NW-ZX500 و NW-A100 سونی از خدمات پخش مستقیم پشتیبانی می کنند و از قابلیت MQA برای پخش و بارگیری برخوردار هستند.قابلیت MQA تمام جزئیات اصلی صدا را فاش می کند و ارتباط مستقیمی بین خالقان اثر و مخاطبان را ارائه می دهد. این قابلیت میتواند یک تجربه صوتی هیجان انگیز برای طرفداران موسیقی در حال حرکت باشد.
هر دو مدل این واکمن ها توسط سیستم عامل Android پشتیبانی می شوند که این سیستم عامل به شما امکان دسترسی آسان به طیف عظیمی از برنامه های رسانه ای و خدمات موسیقی را می دهد.شما در واکمن مدلNW-A100 با 16 گیگابایت حافظه داخلی  و مدل NW-ZX500 با 64 گیگابایت حافظه داخلی و امکان اتصال Wi-Fiبه مجموعه های موسیقی بیشتر و برنامه های پخش متنوع تری دسترسی دارید .قابلیت High-Resolution در واکمن های جدید سونی ،ظریف ترین تفاوت های صدا را با کیفیت استودیو و با وضوح بالا به شما ارائه میکند ،بنابراین احساس می کنید که خالق اثر دقیقاً در مقابل شما اجرا می کند و این امر اشتیاق شما برای گوش دادن به موسیقی را بیشتر خواهد کرد.
قابلیت (NFC) امکان اتصال سریع و آسان را برای شما فراهم می کند. برای اتصال سریع و یکپارچه،کافی است دستگاه دارای قابلیت NFC را به واکمن خودنزدیک کنید ، سپس پخش را شروع کنید و یا ازطریق بلوتوث متصل شوید .سونی در واکمن های خود با استفاده از فناوری BLUETOOTH و به لطف پشتیبانی از استاندارد LDAC ، می تواند تجربه گوش دادن به موسیق با کیفیت و وضوح بالا رابرای شما بوجود آورد.
از تمام ظرافتهای موسیقی خود با آمپلی فایر دیجیتال S-Master HX که صدای با وضوح بالا را با حداکثر کیفیت و کمترین میزان نویز،پردازش میکند لذت ببرید.
واکمن های سری NW-ZX500 و NW-A100 سونی  گزینه هایی ایده آل برای مسافرت و یا استفاده طولانی مدت هستند.با واکمن مدل NW-ZX500  هنگامی که به طور کامل شارژ شود می توانید حداکثرتا 20 ساعت و در مدل NW-A100 در صوت داشتن شارژ کامل میتوانید حداکثر تا 26 ساعت از پخش موسیقی خود در تمام طول روز لذت ببرید.
 

برای مشاهده فیلم امکانات ,واکمن سونی مدل NW-A100،اینجا را کلیک کنید .

برای مشاهده فیلم امکانات ,واکمن سونی مدل NW-ZX500،اینجا را کلیک کنید .