هدفون بلوتوثی حذف نویز WH-H910N سونی

سونی در نمایشگاه IFA 2019هدفون حذف نویزWH-H910Nرا با تنوع رنگ های مختلف و ظاهری بی نظیر معرفی کرد.این هدفون بسیار سبک و راحت گزینه بسیارخوبی برای استفاده روزمره میباشد.میکروفن های دوطرفه در هدفونWH-H910Nسر و صداهای محیط اطراف شما را جذب می کند،این سرو صدامیتواند حین پرواز ، ترافیک شهری و یا گفتگوی اداری باشد،در هر صورت شما میتوانید با آرامش و بدون کوچکترین صدایی در موسیقی خود غرق شوید.درایورهای قدرتمند 25 میلی متری با گنبدهای بسیار سفت و سخت ازجنس آلومینیوم این هدفون به همان اندازه درایورهای 40 میلی متری برای تولید طیف گسترده ای از فرکانسها از ضربات کم تا صوتهای بالاایده آل هستند.
هدفونWH-H910Nبا اتصال به برنامه Adaptive Sound Contro عملکردی هوشمند را ارائه میدهد.بطور خودکار موقعیت شما را تشخیص میدهد و سپس تنظیمات صدای محیط را متناسب با شرایط شما تنظیم می کند.
این هدفون با پشتیبانی از استانداردLDAC کیفیت و وضوح بیشتری را نسبت به اتصال BLUETOOTH معمولی به گوش شما میرساند.که این قابلیت به شما این امکان را می دهد تا از محتوای صوتی با وضوح بالا و کیفیتی استثنایی ، تا حد ممکن نزدیک به یک اتصال سیمی اختصاصی لذت ببرید.(کیفیت صدا با  استانداردLDAC سه برابر بیشتراز(با حداکثر سرعت انتقال 990 کیلوبیت بر ثانیه)اتصال BLUETOOTH معمولی میباشد.)
مثل همیشه سونی با استفاده از قابلیت Hi-Resظریف ترین صداها را با کیفیت و وضوح بیشتر به شما منتقل میکند .
با 35ساعت شارژ باتری ،به اندازه کافی زمان برای استفاده از این هدفون در سفرهای طولانی خواهید داشت.در صورتی که نیاز به شارژ سریع داشتید می توانیدبا استفاده از آداپتور AC و یا هر نوع آداپتور USB با کیفیت بالا پس از گذشت 10 دقیقه ، 2.5 ساعت شارژ دریافت کنید.
روز خود را فقط با درخواست صوتی خود مدیریت کنید.با مجهز بودن این هدفون به دستیار صوتی Google و Amazon Alexa از سرگرمی ها لذت ببرید،با دوستان خود ارتباط برقرار کنید،اطلاعات کسب کنید و به موسیقی و اعلان گوش دهید.
این هدفون در میان دیگر محصولات سونی در نمایشگاه IFA 2019سر و صدای زیادی به پا کرده است. رنگ‌های پر جنب و جوش این هدفون اولین نکته‌ای است که هنگام نگاه به آن نظر شما را جلب خواهد کرد.

برای مشاهده فیلم امکانات هدفون بلوتوثی WH-H910N2، اینجا را کلیک کنید .