هدفون نویز کنسلینگ سونی WH-XB900N

شرکت سونی در نمایشگاه IFA2019 یک هدفون حذف نویز با قیمت مناسب را معرفی کرد.چنان‌چه قادر به پرداخت هزینه لازم جهت خریداری یک هدفون حذف نویز با کیفیت بالا نیستید،در این‌صورت کماکان می‌توانید منتظر هدفون جدید سونی مدل WH-XB900Nبا برچسب قیمتی بسیار ارزان باشید.
هدفون WH-XB900Nبا داشتن باس و لغو پیشرفته سر و صدای استثنایی ،شما را بر موسیقی بیشتر متمرکز می کند.با قطع نویز دیجیتالی صدا به همراه کیفیت صدای EXTRA BASS،جهان را خاموش کنید .سونی WH-XB900N ، از درایورهای ۴۰ میلی‌متری داینامیک بهره‌مند است. این درایورها، به‌کمک موارد دیگری نظیر طراحی حساب‌شده‌ ایرپدها، بیسی بسیار قدرتمند و کوبنده تولید می‌کنند.

            

یک میکروفون کوچک در داخل هدفون صدای محیط را جمع آوری می کند(برای مثال سر و صدای ترافیک)و مدار قطع کننده سر و صدا شکل موج سیگنال آن را (A) تجزیه و تحلیل می کند.هدفون سپس یک شکل موج معکوس ایجاد می کند که دقیقاً منفی صدای محیط (B) است. با پوشاندن صدای اصلی با صدای وارونه (C) ، آنها یکدیگر را خنثی می کنند،بنابراین تنها چیزی که می شنوید موسیقی شماست.

                                     
اتصال از طریق (NFC) و فناوری بی سیم(Bluetooth)نیاز به اتصالات سیمی و پیچیده را برطرف می کند. برای اتصال سریع و یکپارچه،کافی است دستگاه دارای قابلیت NFC را به علامت N روی هدفون بلوتوثی خود نزدیک کنید،سپس جریان موسیقی خود را شروع کنید و در صورت مجهز نبودن دستگاه شما به قابلیتNFCمیتوانید از طریق بلوتوث متصل شوید.با متصل کردن تلفن هوشمندخود از طریق تکنولوژی بی سیم Bluetooth  ،آهنگ های مورد علاقه خود را به صورت بی سیم گوش دهید.
با 30ساعت شارژ باتری ،به اندازه کافی زمان برای استفاده از این هدفون در سفرهای طولانی خواهید داشت.در صورتی که نیاز به شارژ سریع داشتید می توانید با یک شارژ سریع 10 دقیقه ای 60 دقیقه از هدفون خو د استفاده کنید.
هدفون لغو سر و صدای WH-XB900N با طراحی تاشو به اندازه کافی جمع و جور هست تا بتوانید به راحتی با خود حمل کنید.
 روز خود را فقط با درخواست صوتی خود مدیریت کنید.با مجهز بودن این هدفون به دستیار صوتی Google و Amazon Alexa از سرگرمی ها لذت ببرید،با دوستان خود ارتباط برقرار کنید،اطلاعات کسب کنید و به موسیقی و اعلان گوش دهید.

برای مشاهده فیلم هدست بلوتوثی WH-XB900N ، اینجا را کلیک کنید.