بررسی مشخصات فنی گوشی Sony Xperia 5 II

با ترکیب سرعت چشمگیر و طراحی جمع و جور، سرگرمی و خلاقیت خود را با Xperia 5 II ارتقا دهید.گوشی جدید سونی مدل Sony Xperia 5 II طرحی با اندازه مناسب برای قرار گرفتن در دست یا جیب شما و در عین حال با فناوری جدید را برای شما به ارمغان می آورد.اکسپریا ۵ مارک ۲ قرار است نمایشگری کوچک‌تر از ۶ اینچ داشته و به فناوری 5G نیز مجهز باشد. این گوشی احتمالا به کوچک‌ترین گوشی مجهز‌ به فناوری 5G تبدیل می‌شود.

            

یک دوربین سه گانه برای این گوشی در نظر گرفته که طی همکاری اش با شرکت زایس طراحی و ساخته شده است. همانطور که میدانید اکسپریا 5 سنسورهای خود را از اکسپریا 1 مدل سال ۲۰۱۹ به ارث برده و به نظر می رسد که Xperia 5 II نیز دنباله رو آن باشد.در این صورت میتوان انتظار داشت که پرچمدار سال ۲۰۲۰ سونی به یک حسگر ۱۲ مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز f/1.7، سنسور ۱۲ مگاپیکسلی تله فوتو با زوم سه برابری و سنسور اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۲۴ درجه مجهز شده باشد.
Xperia 5 II سونی با پشتیبانی از فناوری دوربین های حرفه ای آلفا ، سرعت و دقت لازم را برای ثبت لحظات جادویی با فوکوس کامل و نوردهی بالا را به شما می دهد.

          

هر پرتره ای نمی تواند کامل به تصویر کشیده شود گاهی اوقات ممکن است تمایل داشته باشید ازافرادی که در حال حرکت هستند عکس بگیرید که در حالت معمول تصویری کامل و با کیفیت نخواهید داشت .در گوشی Xperia 5 II سونی بواسطه پشتیبانی از قابلیت AF Real-Time Eye میتواند بدون نگرانی از تاری عکس از افراد با در حال حرکت و یا حیوانات عکس بگیرید.
قابلیت دیگر این دوربین این گوشی Real-Time AF AF میباشد که به شما این اطمینان را میدهد که رسا ترین قسمت صورت در مرکز قرار گیرد ،حتی وقتی یک چشم پوشیده باشد یا فرد با سرعت در حال حرکت باشد.
اگر میخواهید تمام لحظه های خود را ثانیه به ثانیه و با تمرکز کامل ثبت کنید،گوشی Xperia 5 II سونی با قابلیت عکسبرداری مداوم تا حداکثر 20 فریم در ثانیه همراه با فوکوس خودکار میتواند سرعت لازم را به شما بدهد.
دوربین چند منظوره لنزهای سه گانه مناظر و پرتره های زیبایی را ضبط می کند و به شما امکان می دهد تا سوژه های دور را بزرگنمایی کنید. اپتیک های ZEISS به طور خاص برای Xperia® 5 II کالیبره شده اند و دارای پوشش مشهور ZEISS T برای کاهش بازتاب ، و در نتیجه ارائه کنتراست و تصویر عالی است.هنگامی که می خواهید همه چیز را در تصویر بگیرید ، لنز 16 میلی متری را انتخاب کنید.برای کمک به شما در گرفتن عکسهای عالی ، Xperia 5 II دقیقاً مانند یک دوربین حرفه ای دکمه شاتر ارگونومیک اختصاصی دارد.

             

Xperia 5 II سونی برای گرفتن نور بیشتر و BIONZ X برای تلفن همراه و ارائه نتایج برجسته در تمام شرایط نوری سنسور بزرگتری دارد.
سنسور تصویر 1 / 1.7 Exmor RS پنجاه درصد بزرگتر از مدل قبلی است و پیکسل های بزرگتری دارد که برای کیفیت بهتر تصویر نور بیشتری دریافت می کنند.
BIONZ X برای موتور همراه دارای الگوریتمی منحصر به فرد است که توسط Sony برای افزایش حساسیت به نور و تصاویر با نویز کمتر توسعه یافته است.
نمایشگر 6.1 ”21: 9 CinemaWide ™ FHD + و HDR OLED با نسبت ابعاد سینمایی و صفحه نمایش بزرگ ، به شما این امکان را می دهد در عمل کاملاً همانطور که سازنده فیلم در نظر گرفته است ، خود را گم کنید.
موتور X1 برای تلفن همراه فناوری BRAVIA® HDR remaster را در هر چیزی که تماشا می کنید به ارمغان می آورد تا کنتراست ، رنگ و وضوح هر محتوایی ، حتی سرویس های پخش جریانی را افزایش دهد.
با الهام از تکثیر رنگ Master Monitor از فناوری حرفه ای سونی ، که در تولیدات برجسته استودیوی هالیوود استفاده می شود ، اکنون می توانید دقت رنگ بی سابقه ای را با حالت جدید CineAlta تجربه کنید تا محتوا را دقیقاً همانطور که تصور شده بود زنده کند.
Xperia 5 II به شما این امکان را می دهد صدای Dolby Atmos را با همکاری Sony Pictures Entertainment با هدفون های سیم دار و بی سیم ، یا بلندگوهای استریو جلوی گوشی تنظیم کنید.
برای بازی هایی که به انگشتان سریع نیاز دارند ، Xperia 5 II با پشتیبانی ازسرعت اسکن لمسی 240 هرتز به شما این امکان را می دهد که 4 برابر سریعتر از مدل قبلی عمل کنید.
هدفون های مورد علاقه خود را برای داشتن صدایی برتر ، با تفکیک صوتی واضح تر از چپ و راست ، به جک صوتی 3.5 میلی متری متصل کنید ، نویز سیگنال را به 20dB بیش از 90٪ کمتر از مدل قبلی کاهش دهید.
این دستگاه دارای مقاومت در برابر آب IP65 / 68 و محافظت در برابر گرد و غبار است . جنس بدنه این گوشی Corning® Gorilla Glass 6 میباشد تا از آن در برابر ضربه و یا برخورد با اشیاءسخت محافظت کند.
Xperia5 II به شما امکان ضبط ، بازی ، تماشا ، گوش دادن و انجام چندین کار را مانند گذشته می دهد، و همه اینها به پلتفرم موبایل Qualcomm Snapdragon 865 برمی گردد.سرعت های باورنکردنی چند گیگابایتی را با CPU و GPU ترکیب می کند که 25٪ سریعتر از مدل قبلی است.
Xperia 5 II از یک باتری قدرتمند 4.000 میلی آمپری با شارژ سریع بهره می برد. بنابراین اگر عجله دارید و باتری شما کم است ، می توانید در عرض 30 دقیقه تا 50٪ آن را شارژ کنید.
فناوری های شارژ ما باتری شما را برای مدت طولانی تری سالم نگه می دارد. مراقبت از باتری باعث می شود تلفن شما بیش از حد شارژ نشود ، در حالی که Xperia Adaptive Charging بر روی شارژ تلفن شما نظارت می کند تا مطمئن شوید که شارژ باتری زیاد نیست.

برای مشاهده فیلم امکانات گوشی جدید سونی مدل Xperia 5 II، اینجا را کلیک کنید .