دنیای نفسگیر صفحه نمایش 8K

وارد دنیای نفسگیر صفحه نمایش بزرگ 8K شوید. جزئیات و تصاویر دقیقا منطبق با صدای فیلم میباشد. یک طرح ساده و باریک شما را غرق در شگفتی می کند.پردازنده قدرتمند ما عمق رنگها و تصاویر را با جزئیات کامل در این تلویزیون 8K به شما نشان می دهد ، مهم نیست که چه چیزی را تماشا می کنید. سیاهی های عمیق تر و چراغ های روشن را در صفحه تلویزیون Full Array LED واقعی و طبیعی مشاهده کنید.با ویژگی های منحصر به فرد شرکت سونی ، می توان هر نوع محتوایی را به رزولوشن واقعی 8K تبدیل کرد.موتور پردازشگر تصویر X1 ™ Ultimate ، دو برابر سریعتر از X1 ™ Extreme ، داده ها را تجزیه و تحلیل و پردازش می کند تا تصاویر 8K را با وضوح چهار برابربالاتر ا 4K برای صحنه های غنی از رنگ، بافت و جزئیات تأمین کند. حتی تصاویر فیلمبرداری شده با کیفیت 4K و 2K با استفاده از پایگاه داده منحصر به فردX-Reality ™ PRO به کیفیت 8K ارتقا می یابند. سپس وضوح هر موضوع توسط Super Resolution مبتنی بر شی بهینه می شود تا بافت های دنیای واقعی را تولید کند.

    

این تلویزیون 8K برای اطمینان از پر بودن صحنه ها از کنتراست نفس گیر ، میزان خروجی نور را به طور دقیق متعادل می کند. با داشتن نورهایی از LED های به طور مستقل روشن شده ، Full Array LED با ایجاد روشنایی در مناطق روشن و تاریک تر کردن مناطق ، کنتراست واقع بینانه تری ایجاد می کند.

    

با استفاده از Remaster HDR مبتنی بر شی ، رنگ موجود در اشیا به صورت جداگانه تجزیه و تحلیل شده و به نمایش گذاشته میشود. برخلاف اکثر تلویزیون ها که کنتراست فقط محدود به رنگهای سیاه به سفید میباشد ،در این تلویزیون رنگ هر کدام از اشیا به صورت جداگانه بازسازی می شوند تا عمق ، بافت و تصاویر واقعی تری را تولید کند.
با افزایش طیف رنگی ، TRILUMINOS با پردازنده های X1 سونی رنگهای بیشتری نسبت به یک تلویزیون معمولی تولید می کند. داده ها در هر تصویر تجزیه و تحلیل و پردازش میشود تا رنگ ها حتی طبیعی تر و دقیق تر بوده و به زندگی واقعی نزدیکتر باشند.
تماشای تلویزیون از پهلوها اکنون به اندازه مرکز رضایت بخش است. طراحی نوری اصلی سونی برای کنترل نورپس زمینه ،در صفحه نمایش های X-Wide Angle این تضمین را به شما میدهد که رنگ ها از هر کجا که تماشا می کنید ، واقعی بنظر برسند.
در برخی از صفحه ها ، مانند صحنه های ورزشی و اکشن حرکات سریع تاریک و تار میشوند.جدیدترین فناوری X-Motion Clarity everything همه چیز را صاف ، روشن و شفاف نگه می دارد. هر "چشمک زدن" به صورت جداگانه کنترل می شود و مدت زمان آن بهینه می شود ، در حالی که در صورت لزوم روشنایی افزایش می یابد ، بنابراین چیزی را از دست نخواهید داد.
با بلندگوهای یکپارچه در کادر ، صدا را از مکان مناسب در صحنه بشنوید. نزدیک بودن بلندگوها به مرکز صفحه باعث ایجاد هماهنگی صدا و تصاویر می شود.
صدا در تلویزیون های معمولی با قرار گرفتن بلندگو ها در زیر صفحه ، اغلب با تصویر هماهنگ نیست.تکنولوژی جدید Acoustic Multi-Audio Our سونی شامل یک توییتر قاب لرزشی است ، یک بلندگو که صدا را قادر می سازد تجربه شنیدن صدایی واقعی را برای شما خلق کند. آمپ های مستقل به طور جداگانه کنترل می شوند تا موقعیت دقیق این بلندگو را در مناطق با صدای بالا مدیریت کنند و فشار صدا و ثبات را برای واقع بینی بیشتر افزایش می دهند.

   

از BRAVIA خود به عنوان یک سخنران مرکزی استفاده کنید و دیالوگ ها ، آوازها و سازها را با وضوح استثنایی بشنوید. به سادگی سیستم سینمای خانگی خود را به تلویزیونتان متصل کنید تا یک تجربه سینمایی هیجان انگیز داشته باشید.
با استفاده از Dolby Atmos ، صدا از بالا و از کناره ها می آید ، بنابراین می توانید صداهای در حال حرکت را برای یک تجربه واقعا چند بعدی ، بشنوید.
صدا را همانطور که از بلندگوی چند بعدی جداگانه می شنوید ، بشنوید. با تبدیل های ورودی ، S-Force Front Surround به طور مجازی یک سیستم بلندگوی چند بعدی را در تلویزیون شما تولید می کند تا بتوانید از صدای جذاب و هیجان انگیز تر لذت ببرید.
با استفاده از بزرگنمایی صوتی ، می توانید بدون نیاز به افزایش میزان صدا ، صحبت انسان ها را به وضوح بشنوید .
آرام بنشینید و از بهترین تجربه تصویری خود لذت ممکن را ببرید. فناوری منحصر به فرد بهینه سازی محیط سونی به طور خودکار تصویر و صدا را با محیط شما تنظیم می کند.
در تلویزیون های معمولی ، بدون در نظر گرفتن نور در یک اتاق ، روشنایی ثابت می ماند و در نتیجه تصاویر بسیار تاریک یا روشن ایجاد می شوند. این تلویزیون 8K شامل یک سنسور نور تعبیه شده است که روشنایی تصویر را در شرایط اتاق بهینه می کند ، باعث افزایش روشنایی در اتاق های روشن و کاهش آن در اتاق های تاریک می شود ، بنابراین شما می توانید دید کاملی داشته باشید.

    

تجربه صدا بسته به محیط اتاق شما تغییر می کند. به عنوان مثال پرده ها صدا را جذب می کنند در حالی که اشیا در جلوی تلویزیون می توانند عبور صدا را مختل کنند و کیفیت شنیده های شما را به خطر بیندازند. این تلویزیون اشیا را تشخیص داده و صدایی را که در اتاق شما بهبود یافته و بهینه می شود ، تولید می کند.
این تلویزیون LED 8K با طراحی یک تخته مینیمالیستی و حاشیه نازک خود ، تجربه صفحه نمایش بزرگ 8K را به خانه می آورد. بدون حواس پرتی کاملاً در سرگرمی خود غوطه ور شوید.
نگهدارنده های کابل ، سیم ها را به طور مرتب پنهان نگه می دارند تا تلویزیون شما بدون درهم و برهمی سیم ها از جلو ، کناره ها و پشت کاملا خوب بنظر برسد.
تلویزیون های سونی که با فناوری جدید و بهبود یافته X-Protection PRO ساخته شده اند ، ماندگار هستند. آنها نه تنها به حفاظت از رطوبت مجهز هستند ، بلکه از بالاترین استانداردهای آزمایشات رعد و برق سونی نیز عبور می کنند ، به این معنی که تلویزیون شما در برابر صاعقه و برق گرفتگی محافظت می شود.
با دسترسی آسان به همه مطالب ، خدمات و دستگاه های مورد علاقه خود ، تلویزیون های هوشمند Android سونی زندگی را برای کاربران ساده تر می کنند.
با Android TV از طیف گسترده ای از فیلم ها ، نمایش ها ، موسیقی ، بازی ها ، ورزش و موارد دیگر استفاده کنید. کافی است سرگرمی مورد علاقه خود را از BRAVIA خود بخواهید ، سپس بنشینید و لذت ببرید. و با Chromecast داخلی ، می توانید از برنامه های تلفن همراه در تلویزیون خود نیز لذت ببرید.
به همان سرعتی که می توانید صحبت کنید. با کنترل صوتی پیشرفته ، این تلویزیون هوشمند Android این امکان برای شما فراهم است تا از فیلم ها و نمایش ها و برنامه ها یا پخش همزمان لذت ببرید.
Netflix روشی آسان برای شما ایجاد کرده است تا بتوانید از نمایش ها و فیلم های معروف با یک دکمه اختصاصی بر روی کنترل خود لذت ببرید.
این حالت به طور خاص برای لذت بردن از نسخه های اصلی Netflix ساخته شده است.

    

با Apple AirPlay ، می توانید از طریق iPhone ، iPad یا Mac خود فیلم و صدا را به تلویزیون منتقل کنید. فیلم ها و نمایش ها را از برنامه Apple TV ، برنامه های مورد علاقه خود یا حتی Safari تماشا کنید. عکسهای خود را با همه افراد حاضر در اتاق به اشتراک بگذارید.
Chromecast به شما این امکان را می دهد فیلم ها ، بازی ها و برنامه های مورد علاقه خود را با کیفیت کامل از دستگاه تلفن همراه خود به تلویزیون بفرستید. فقط یک ضربه با دکمه Cast روی صفحه Android یا iOS تمام چیزی است که شما برای بزرگ کردن چیزهایی که دوست دارید نیاز دارید. محتوای خود را ارسال کنید سپس به مرور در تلفن یا رایانه لوحی خود ادامه دهید.
جعبه های تنظیم شده و سایر دستگاه ها را از طریق HDMI به تلویزیون خود متصل کنید و همه آنها را با استفاده از یک فرمانده هوشمند کنترل کنید. طراحی باریک و گردتر با میکروفون کنترل صوتی داخلی و طرح دکمه ای پیشرفته ، استفاده ازکنترل این تلویزیون را نیز بسیار آسان می کند.
در خانه از هیجان های سینمایی لذت ببرید. Dolby Vision scenes صحنه ها را برای شما زنده و واقعی میکند، در حالی که Dolby Atmos اتاق را با صدای فراگیر پر می کند.