پردازنده X1 Ultimate سونی در تلویزیون OLED A8H

Bravia A8H جدیدترین تلویزیون OLED سونی است و از لحاظ ظاهری واقعاً یک تلویزیون برجسته بشمار میرود. پنل OLED در این تلویزیون به این معنی است که شما از کیفیت تصویر واقعاً خارق العاده ای برخوردار هستید ، اما خلق تصاویر خارق العاده در این تلویزیون بواسطه پردازنده نهایی X1 است. صرف نظر از نوع صفحه شما  LED ، QLED یا OLED ، در نهایت پردازنده است که بیشترین تفاوت را ایجاد می کند.
در صورتی که تلویزیونی پردازنده مورد نیاز برای تصویر را نداشته باشد به سرعت برخی از ایرادات برای شما آشکار خواهد شد.بعنوان مثال تصاویر واضح نشان داده نمی شوند و رابط کاربری شروع به کند شدن می کند و در نهایت تجربه شما از تماشای تلویزیون تجربه بسیار ضعیفی خواهد بود.
خوشبختانه ، پردازنده X1 ultimate سونی به دلیل تجربه 20 ساله این شرکت در تولید محتوای حرفه ای ، توانایی ارائه یک تصویر خارق العاده را دارد که امکان آوردن این فناوری پیشرفته را به خانه های مردم مانند هر کسی امکان پذیر می کند. نتیجه نهایی یک رابط کاربری خوب ، کیفیت عکس خارق العاده و یک تجربه کاملا استثنایی از غوطه ور شدن در دنیای تصاویراست. همه چیز ، از تماشای فیلم گرفته تا ورزش های سریع و صحنه های اکشن ،به لطف فناوری A8H’s Motion Flow ، همه روان ، واضح و واقعی هستند.همچنین هنگام تماشای محتوای Netflix تلویزیون شما حالت کالیبره شده ویژه Netflix را دارد و به لطف فناوری تولید رنگ سیاه ، تصاویر واقع بینانه به نمایش گذاشته میشوند.
به لطف رابط کاربری Android ، پیمایش در تلویزیون A8H واقعاً آسان است. به راحتی می توانید بین برنامه های پخش شده یا منابع ورودی جابجا شوید و به هزاران برنامه در فروشگاه Google Play دسترسی پیدا کنید. همان تجربه روان اندرویدی که در تلفن خود به آن عادت کرده اید ، در A8H منعکس شده است و به راحتی می توانید تلفن خود را با Chromecast داخلی به تلویزیون وصل کنید. کاربران اپل همچنین می توانند تجربه مشابه دستگاه های iOS خود را داشته باشند ، زیراتلویزیون A8H از Airplay و HomeKit اپل پشتیبانی می کند.
اگرچه جستجوی صوتی در تلویزیون واقعاً ویژگی جدیدی نیست ،اما تلویزیون A8H سونی در این زمینه خود را متمایز می کند. علاوه بر جستجوی صوتی به 22 زبان ، A8H از جستجوی صوتی عربی ، صرف نظر از گویش ، پشتیبانی کامل دارد. این امز باعث می شود که هنگام استفاده از تلویزیون به جای کنترل از راه دور ، برای کل منطقه خاورمیانه قابل دسترسی باشد. به علاوه که دسترسی کاربران به برنامه های ویژه عربی زبانان هم اکنون مهیا شده است.
به لطف طراحی  صفحه تخته در تلویزیون A8H بدون توجه به جایی که آن را قرار داده اید، کاملا زیبا وعالی به نظر می رسد .به لطف Acoustic Surface Audio با 2 محرک و 2 ساب ووفر که درون صفحه نمایش تلویزیون  قرار گرفته اند ،شما از سیستم صوتی پیشرفته ای بهره مند هستید.  در حالی که بیشتر تلویزیون ها دارای بلندگوهایی هستند که در پایین صفحه قرار دارند ، A8H کل صفحه خود را به یک بلندگو تبدیل می کند ، این بدان معنی است که صدا برای یک تجربه بسیار پویاتر، همراه با Dolby Atmos برای شما در دسترس است.
موارد قابل بررسی زیادی مانند یک صفحه نمایش زنده ، کیفیت صدای سورئال و یک پردازنده X1 بسیار قدرتمند در تلویزیون A8H سونی ،این تلویزیون را از تمامی مدل ها متمایز میکند. A8H اکنون در دسترس است ، از 5499 درهم تا 8999 درهم متغیر است ، بنابراین به نزدیکترین فروشنده خود مراجعه کنید تا کیفیت تصویر خارق العاده را در تلویزیون A8H شخصاً تجربه کنید.