سونی با معرفی Airpeak به جمع سازندگان پهپاد پیوست


سونی در جریان سخنرانی اصلی خود در CES 2021 نیم نگاهی به اولین هواپیمای بدون سرنشین خود Airpeak نشان داد. از آنجا که Sony اساساً با کیفیت تصویر واضح و سینمایی مترادف است ، منطقی است که Airpeak هنگام راه اندازی بهار امسال ابتدا نظر عکاسان و فیلمبرداران حرفه ای را به خود جلب کند.
جزئیات این پروژ هنوز کم است ، اما سونی فاش کرد که Airpeak بدون سرنشین کوچکترین هواپیمای بدون سرنشین است که می تواند دوربین بدون آینه آلفا یا DSLR (به طور خاص مجموعه دوربین های بدون آینه آلفا) را حمل کند .
پروژه هواپیمای بدون سرنشین ابتدا در ماه نوامبر از طریق بیانیه مطبوعاتی اعلام شد ، اما سونی به وضوح منتظر یک موقعیت خاص مانند CES بود تا با شکوه و عظمت بیشتر آن را معرفی کند. با پهپاد سونی ، تولیدکنندگان محتوا می توانند به جای استفاده از دوربین های سنگین برای ضبط تصاویر هوایی از این هواپیمای بدون سرنشین استفاده کنند.
مدل به نمایش درآمده در CES 2021 یک طراحی کوادکوپتر است و دارای دو دنده فرود است که در حین پرواز به سمت بالا جمع می شوند (تا دوربین بتواند ۳۶۰ درجه بچرخد و فیلم شما را خراب نکند). در زمینه‌ تولید پهپادهای چندروتوره‌ تجاری، چندین برند از جمله DJI سابقه‌ای طولانی دارند. اکنون سونی هم در حال ورود به بازار هواپیماهای بدون سرنشین تجاری است. و ایده اینکه سونی این تخصص را در مورد محصولات سفارشی متمرکز بر هواپیماهای بدون سرنشین ارائه دهد ، مطمئناً جالب توجه طرفداران این برند خواهد بود.

   

سونی می گوید که Airpeak حتی با وجود یک دوربین heftier نیز توانایی فیلمبرداری پویا و پرواز دقیق و پایدار را دارد. برای اثبات این موضوع ، این شرکت همچنین تصاویری از Airpeak را در عمل ارائه داده است. سونی این کودآدکوپتر را بوسیله ماشین مفهومی خود که به طور تصادفی در CES سال گذشته معرفی کرده بود در جاده Vision-S آزمایش کرد.

    

Airpeak سونی با وجود معرفی در اولین نمایشگاه CES هنوز در حال پیشرفت است. پیش از آغاز بهار ، سونی به آزمایش های خود روی این مدل ادامه میدهد و تلاش خود را برای به دست آوردن بازخورد و نتیجه هرچه بهتر برای نسخه نهایی انجام دهد.


برای مشاهده فیلم امکانات و قابلیت های کودآدکوپتر Airpeak ، اینجا را کلیک کنید.