اسپیکر های جدید قابل حمل سونی X-Series

صدایی بلند با وضوح بالا دریافت کنید که محیط اطراف شما را پر کرده و مهمانان شما را به وجد می آورد. دوستان خود را دور هم جمع کنید ، موسیقی را به صدای کامل برسانید و تمام شب را با صدای واضح و غنی برقصید.با دامنه وسیع صدای بلندگوهای سری X جدید سونی ، می توانید از تک تک لحظه هایتان نهایت استفاده را ببرید .
   
قابلیت مهم و هیجان انگیز دیگری که شرکت سونی به نسل جدید اسپیکرهای خود افزوده است ، امکان اتصال USB میباشد .برای اتصال حافظه های USB از درگاه USB عقب استفاده کنید و موسیقی مورد علاقه خود را از دستگاه پخش جریانی کنید.اگر میخواهید بصورت بیسیم وصل شوید فقط کافیست به سادگی اسپیکر های سری X را با دستگاه های سازگار با BLUETOOTH خود جفت کرده و مستقیماً به بلندگو منتقل کنید.
بلندگوهای جلو و عقب به این معنی است که هیچ کس ضرب و شتم را از دست نخواهد داد ، و با صدای بیس عمیق ، تند و شفاف همه جا را فرا میگیرد. 
شرکت سونی همیشه به دنبال نوآوری بوده و سری X نیز از این قاعده مستثنی نیست. با صدای Omnidirectional Party Sound و واحد بلندگوی X-Balanced Speaker که مخصوصاً طراحی شده برای پر کردن هر مکان شلوغی چه در داخل و چه در محیط باز، شبی خاطر انگیز را تجربه کنید. واحد بلندگوی X-Balanced روشی منحصر به فرد برای به وجود آوردن صدای قدرتمند و تجربه شنیدنی با ارزش تری را فراهم میکند.قابلیت X-Balanced Speaker دارای دیافراگم غیر دایره ای با مساحتی بیشتر از بلندگوهای معمولی است. دیافراگم غیر دایره ای ، به جای دیافراگم مدور دایره ای ، سطح بلندگو را به حداکثر می رساند. بنابراین بلندگوی سری X خود را بگیرید و زندگی را با صدای بلند ادامه دهید.این بدان معنی است که شما بدون توجه به سبک موسیقی که گوش میدهید ، صدایی واضح خواهید داشت.
    
موسیقی ساخته شده است تا به اشتراک گذاشته شود و با سری X ، شما می توانید این کار را با افراد زیادی انجام دهید. همه بلندگوهای سری X سونی به طور خاص طراحی شده اند تا صدایی جادویی و قدرتمند را گوش می دهید. بنابراین ، تنها سوال واقعی این است که می خواهید کجا بروید؟
شما می خواهید یک بلندگو متناسب با مکان های مختلفی که می خواهید بروید و یا حالات مختلفی که در آن قرار دارید پیدا کنید. با استفاده از سری بلندگوهای سری X ، می توانید بلندگوی متناسب با سبک خود را انتخاب کنید و  با انتخاب گسترده ای در کیفیت صدا ، قابلیت حمل ، دوام و روشنایی بهترین را در نظر بگیرید.
 
 
اسپیکر های جدید سونی دارای دسته ای راحت میباشند که حمل آنها را آسان می کند. بنابراین اگر معمولاً بلندگوی خود را در خانه نگه میدارید ، اما علاقه مند به گوش دادن موسیقی خارج از خانه هستید ، میتوانید به راحتی بلندگو را بردارید و بروید.
 
 
اگر عاشق کارائوکه هستید، فقط کافیست میکروفون خود را به برق متصل کنید ، آهنگی را انتخاب کنید و در آواز متوقف نشوید. با دو ورودی می توانید حتی یک گیتار را وصل کنید و از بلندگو به عنوان آمپ استفاده کنید.