برای Black Midnight و Red Cosmic آماده شوید

از زمان عرضه کنسول PS5 در نوامبر گذشته ،همه بازخورد ها و تجربیات شگفت انگیز در مورد کنترل کننده بی سیم DualSense از انجمن PlayStation خوشحال کننده بوده است.
شرکت سونی به تازگی اعلام کرد که دو رنگ جدید برای دسته PS5 معرفی خواهد کرد که از ماه آینده به صف تولید کنترل کننده DualSense خواهند پیوست.کنترل کننده رنگ Black Midnight دارای دو سایه کاملاً متفاوت سیاه با جزئیات خاکستری روشن است ،و به گونه ای طراحی شده که تصویری از مشاهده آسمان شب را منعکس میکند، و Cosmic Red طرح چشمگیر سیاه و قرمز را با الهام از سایه های زنده و منحصر به فرد قرمز رنگ موجود در کیهان ارائه می دهد.
از آنجا که این اولین انتشار رنگ های جدید برای کنترلر DualSense است ، لئو کاردوسو و ساتوشی آویاگی از تیم طراحی اطلاعات بیشتری در مورد روند انتخاب رنگ را به اشتراک گذاشتند:
"هدف ما این است که همیشه طرحی را پیدا کنیم که طرفداران ما را متعجب و شگفت زده کند ، و این رنگ های جدید نتیجه یک فرآیند و انتخاب گسترده است. ما می خواستیم که رنگ های جدید کنترل کننده و همچنین کنترلر اصلی بی سیم DualSense و کنسول PS5 مکمل یکدیگر باشند ، بنابراین رنگ ها را در اطراف موضوع کهکشان طراحی کردیم در عین حال از زبان طراحی رنگی دوال‌سنس اصلی و لوازم جانبی دیگر پلی استیشن 5 پیروی کردند."
"هر دو رنگ سیاه نیمه شب و قرمز کیهانی دارای یک رنگ آبی ظریف هستند که سایه های منحصر به فرد قرمز و سیاه را تولید می کند. یک رنگ آبی در رنگ های اصلی کنترل کننده بی سیم DualSense نیز وجود دارد ، بنابراین هر سه رنگ به خوبی مکمل یکدیگر هستند. رنگ و جزئیات دکمه کنترل کننده متناسب با رنگ های جدید نیز طراحی شده است.ما امیدواریم که این موارد جدید باعث لذت و هیجان بیشتری در تجربه بازی طرفداران ما شود. "
این دو رنگ جدید از ماه آینده در دسترس خریداران در سطح جهان قرار خواهند گرفت. تاریخ دقیق بسته به مکان متفاوت خواهد بود.