گوشی سونی اکسپریا Ace 2 در ژاپن رونمایی شد؛

در هفته های گذشته شاهد نشت اطلاعات از گوشی سونی Xperia Ace 2 بودیم و اکنون این دستگاه رسما در ژاپن معرفی شده است. کوچکترین اسمارت فون سونی در حال حاضر دارای 5.5 اینچ نمایشگر از نوع IPS LCD با رزولوشن HD پلاس و محافظ صفحه از نوع Gorilla Glass 6 برای بدنه جلویی است. ابعاد دقیق آن نیز 140 در 69 در 8.9 میلی متر است در حالی که وزن آن 159 گرم می باشد.                 

Xperia Ace 2 یک دستگاه با قابلیت اتصال به شبکه های 4G LTE است که از چیپست معروف Helio P35 شرکت مدیاتک تغذیه می کند. شما 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی را در اختیار دارید که از طریق پورت microSD نیز قابل ارتقاء است. مطابق سنت های سونی ، Ace 2 دارای گواهینامه ضد آب و گرد و غبار IP68 و جک هدفون است. قسمت پشتی از یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی بهره می برد که با یک سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی متمایز شده است. عکاسی سلفی نیز با استفاده از دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی ارائه می شود. برای چاپ عکس دلخواه از سایت بادروز استفاده کنید. شما همچنین یک سنسور اثر انگشت را در بدنه کناری دستگاه مشاهده خواهید کرد که با دکمه پاور دستگاه ادغام شده است.
 


Xperia Ace 2 در حالی که از نظر قد و قامت جمع و
جور است ، یک باتری 4500 میلی آمپری را در خود جای داده است که همراه با چیپست کم مصرف و صفحه نمایش کوچک باید به عمر باتری کافی منجر شود. خرده فروشی در ژاپن قیمت 22000 ین ژاپن (معادل 202 دلار) را برای این تلفن همراه در نظر گرفته است و اولین فروش آن برای تاریخ 28 مه (7 خرداد) برنامه ریزی شده است. گزینه های رنگی شامل سیاه ، سفید و آبی هستند.