مشخصات گوشی پرچمدار جدید سونی با کد H8216 افشا شد. دوربین دوگانه و طراحی کم حاشیه!

ما در مقطعی از سال به سر میبریم که باید به شایعات متعدد در مورد گوشی های آینده سونی عادت کنیم. در هفته های گذشته، صحبت های زیادی در خصوص گوشی های سری 2018 سونی به میان آمد که صحت و سقم هیچکدام مورد تایید نیست. اما همیشه این روال بوده که برخی از شایعات به واقعیت تبدیل میشوند و شایعات امسال نیز شانس تبدیل شدن به واقعیت را دارند.

شایعات امسال بسیار جذاب تر از قبل هستند. چرا که انتظارها از سونی این است که طراحی گوشی های هوشمند خود را دگرگون سازد. تغییر در طراحی به نظر قطعی است، اما این که تغییر در چه مسیری حرکت میکند هنوز مشخص نیست.

در چند هفته گذشته، مشخصات پایه ای از چند گوشی هوشمند سونی که برای سال 2018 آماده میشوند منتشر شد. H8216 یکی از این چهار گوشی پرچمدار سونی بود که احتمال معرفی آن در نمایشگاه MWC بارسلون که اسفند برگزار میشود وجود دارد. از گوشی H8216 تا پیش از این فقط اطلاعات صفحه نمایش در دست بود که امروز اطلاعات کاملتری از آن برملا شده است.

این اطلاعات که ما هنوز صحت آن را نمیتوانیم به صورت قطعی تایید کنیم، مشخصات جالب توجهی را نشان میدهد. ابعاد 148×73.4×7.4 در اندازه 5.5 اینچی یک طراحی کم حاشیه را به ما نشان میدهد.

چیپست به کار گرفته شده در این دستگاه از نوع اسنپدراگون 845 گزارش شده که با رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی همراه است. اما نکته جالب و جذاب این دستگاه، دوربین دوگانه 12+12 مگاپیکسلی است که نشان میدهد، سونی بالاخره به عرصه دوربین های دوگانه وارد شده است. دوربین سلفی آن نیز 16 مگاپیکسلی ثبت شده که یک پرچمدار کم نقص در زمینه دوربین را تشکیل میدهد.

مقاومت در برابر آب، وزن 156 گرمی و باتری 3130 میلی آمپر بر ساعت از دیگر مشخصات گوشی H8216 است. در صورتی که این مشخصات به تایید برسد، قطعا با یک محصول جذاب و متفاوت رو به رو خواهیم شد که قابلیت های جدید مثل دوربین دوگانه و طراحی کم حاشیه را برای اولین بار در گوشی های سونی وارد میکند. نظر شما چیست؟