سیستم های صوتی قدرتمند و مخصوص مهمانی سونی

همیشه جاگیر و بزرگ بودن سیستم های صوتی خریداران این محصولات را دچار مشکل می کرد ،با یک ترفندی باید سیم های سیستم صوتی را پنهان می کردند و به ندرت باندهای آن را در دکور منزل میتوانستند قرار دهند .بخاطر چنین مشکلاتی ، شرکت سونی تصمیم گرفت که سیستم های صوتی بدون سیم و بصورت تک باند All in one  طراحی کند تا تمامی آن چیزی که کاربران خانگی برای ایجاد هیجان به مهمانی های خود به آن احتیاج دارند ، در یک دستگاه جمع شود .این سیستم های صوتی از قابلیت هایی مانند CD , DVD , ورودی  USB, ورودی میکروفن ،ورودی گیتار ،بلوتوث ، خروجی HDMI ، رقص نور ، افکت های DJ , کارائوکه بهره می برند .
یکی از مشخصه های مهم این سیستم های صوتی وزن کم و قابل حمل بودن آنهاست . بعلت نداشتن سیم بین اجزای دستگاه و طراحی چرخ برای زیر آن (در بعضی مدل ها ) شما براحتی می توانید آن را جا به جا کنید.
در نمایشگاه CES 2018 ، شرکت سونی سه مدل جدید از این سیستم های صوتی قابل حمل را با نام های  MHC-V71D , MHC-V81D , MHC-V41D  معرفی کرد.
مدل V71D علاوه بر قابلیت های فوق دارای نورپردازی 360 درجه و صدای تمپو نیز میباشد . این محصول همچنین به فناوری  Live Sound  مجهز .است که خبر از قرار گیری اسپیکر ها در زاویه ای خاص برای انتشار بهتر صدا در فضا می دهد
مدل V81D از لحاظ شکل ظاهری کمی از مدل  V71D بلندتر و سنگین تر است و آن هم بخاطر داشتن دو عدد اسپیکر بیشتر در قسمت جلوی دستگاه می باشد .علاوه بر این شرکت سونی جهت تولید صدای 360 درجه ای ، دو عدد اسپیکر کوچک در قست پشت سیستم صوتی V81D تعبیه کرده است .
اما نمونه ارزان تر V41D از قابلیت های مذکور برادرهای گران تر خود بهره نمی برد . مدل V41D نسبت به V71D کوچکتر و سبکتر است و از قابلیت نورپردازی با درک نبض موسیقی بهره می برد .همچنین مدل  V41D بر خلاف سیستم صوتی های V71D و  V81D دارای پنل صفحه کلید لمسی مقاوم در برابر مایعات نمی باشد .

بیشتر بخوانید: راهنمای جامع خرید ساندبار


این سه مدل سیستم صوتی از فروردین ماه سال 97 وارد بازار شده و هم اکنون از سایت سونی ایران (در ایران)  www.sonyiran.com قابل سفارش می باشد.