خرید اقساطی محصولات سونی

 به‌ روز بودن و همگامی با تکنولوژی برای همه افراد لذت‌ بخش است. این همگامی می‌ تواند تکنولوژی مورد‌ استفاده در  اسپیکرها ، کنسول بازی ، تلویزیون ، هدفون ها  و ... باشد.اما امکان تهیه وسیله‌ های به‌ روز برای همه افراد امکان‌ پذیر نیست، زیرا رشد تورم از رشد درآمد بالاتر است و این یعنی قدرت خرید مردم پایین است. یک راه حل مناسب برای این شرایط اقتصادی، فروش اعتباری یا همان فروش اقساطی است که افراد بر اساس اعتبار خود امکان خرید پیدا می‌ کنند. اما فروش اقساطی در ایران معضلات و مشکلات زیادی دارد از جمله : ارائه چک،پیش‌ پرداخت اولیه،ضامن معتبر،حضور فیزیکی !
با وجود شرایط  دشوار خرید اقساطی بسیاری از افراد از آن خودداری می‌ کنند، اما همیشه راهی وجود دارد.

یک پیشنهاد عالی

سایت سونی با همکاری سایت لندو ( کلیک کنید ) به عنوان اولین پلتفرم فروش اعتباری ، امکان خرید قسطی محصولات دیجیتال را برای طرفداران برند سونی فراهم کرده است.

          
    
مراحل خرید اقساطی کالا از سایت سونی :

۱- ابتدا راهنمای خرید اقساطی سایت لندو ( کلیک کنید ) را مطالعه کنید.
۲- درسایت لندو ،در قسمت سونی نزدیک‌ترین عدد به مبلغ مورد نیاز برای خرید را انتخاب کنید و آن مقدار اعتبار را با پرداخت قسط اول، خریداری کنید .
 ۳- در سایت سونی یک کد تخفیف به میزان مبلغ درخواستی شما از لندو، ایجاد می‌شود. این کد (عدد ۱۰ رقمی) از طرف شرکت لندو به شما اعلام می‌شود.
۴- شما می‌توانید با مراجعه به حساب کاربری خود در سونی و سپس اضافه کردن محصول یا محصولات مورد نظر به سبد کالا و وارد کردن کد 10 رقمی گرفته شده از شرکت لندو در قسمت تخفیف، کالای خود را از سایت سونی خریداری کرده و مابه التفاوت قیمت محصول را به صورت  پرداخت اینترنتی پرداخت نمایید.نکاتی که در هنگام خرید قسطی باید در نظر داشته باشید:

       
 
- توجه داشته باشید که شما اقساط خود را به سایت لندو پرداخت می نمایید و سایت سونی هیچگونه تعهد و مسئولیتی نسبت به روش پرداخت اقساط، میزان سود دریافتی، مدارک مورد نیاز و ...  ندارد.
- شما می‌توانید هر تعداد محصول را با توجه به مبلغ کد تخفیف خود خریداری نمایید ولی در نظر داشته باشید که هر کد گرفته شده از لندو را فقط برای یک فاکتور می توانید استفاده کنید، در نتیجه اگر قصد خرید چند کالا را با یک کد دارید، همگی را در یک فاکتور ثبت نمایید.
- دقت داشته باشید که کدتخفیف داده شده به هیچ عنوان  قابلیت نقد شدن ندارد و  شما نمی توانید با مرجوع کردن کالای خریداری شده ، درخواست بازپرداخت پول کد ارسال شده از طرف لندو را داشته باشید .
- پس از صدور کارت تخفیف به هیچ عنوان نمی‌توان آن را باطل کرد.

سوالات متداول خرید اقساطی :

بعد از دریافت کد تخفیف، می‌توان آن‌ را به پول نقد تبدیل کرد؟
- خیر، کد تخفیف قابلیت نقد شوندگی ندارد و با آن فقط می‌توان خرید انجام داد.

پس از دریافت کد تخفیف تا چه مدت می‌توانم از آن استفاده کنم؟
- کد تخفیف مدت انقضا نداشته و هر موقع می‌توانید کالای مورد نظر خود را خریداری کنید.

بعد از دریافت کد تخفیف ، کالایی که قصد خریدش را داشتم ناموجود شده است، چه کار کنم؟
- سایت سونی زمانی موجودیت کالا را تضمین می‌کند که سفارش بر روی سایت ثبت شده  و مبلغ آن پرداخت شده باشد، در غیر این صورت هیچ‌گونه مسئولیتی بر عهده ندارد. شما می‌توانید تا موجود شدن دوباره کالا منتظر بمانید و یا کالایی دیگر تهیه نمایید.

بعد از دریافت کد تخفیف ، میتوان آن را پس داد؟
- لطفا قبل از خرید تصمیم  قطعی بگیرید. پس از صدور کد تخفیف نمی‌توان آن را باطل کرد.

کالایی که قصد خریدش را دارم 840 هزار تومان است، ولی کارت تخفیف مبلغ مورد نظر را ندارد، راه حل چیست؟
- شما می‌توانید مبلغ 800 هزار تومان کارت تخفیف تهیه کنید و برای 40 هزار تومان مابقی، بصورت پرداخت اینترنتی در سایت زاجیتال اقدام نمایید.

آیا با خرید اقساطی کالا توسط کد تخفیف ، خدمات پس از فروش پوشش داده می‌شود؟
- بلی. تمامی کالاها بدون توجه به روش خرید، با توجه به شرایط ضمانت محصول، خدمات پس از فروش هم دارند.

توسط کد تخفیف ، میتوان چند محصول خریداری کرد یا فقط منحصر به یک محصول است؟
- شما می‌توانید هر تعداد محصول را با توجه به مبلغ اعتبارتان خریداری نمایید ولی دقت داشته باشید که هر کد گرفته شده از لندو را فقط برای یک فاکتور می توانید استفاده کنید .

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۳۷۴۷۵۷- 021 تماس حاصل کنید.