سونی سال 2019 را نقطه عطفی در تاریخ پلی استیشن میداند



" ما همیشه به دنبال رویدادهایی هستیم که بتوانیم با مخاطبان و هواداران خود دیدار کنیم و آنها را خوشحال کنیم . با این حال زمان بندی رویدادهای PSX و E3 برای این کار مناسب نبود . برخی از بزرگترین بازی هایمان ، نقطه عطفی برای کنسول پلی استیشن در سال آینده میلادی محسوب می شوند و ما به سختی  در تلاش هستیم تا بتوانیم آن را توسعه و گسترش دهیم."

این جملاتی است که جنیفر کلارک نایب رییس ارشد بخش ارتباطات پلی استیشن شرکت سونی در مصاحبه با رسانه معتبر گیم اینفورمر بیان کرد .
چند روز پیش نیز ، شرکت سونی طی اعلامیه رسمی ، خبر عدم حضور خود در رویداد مهم E3 سال 2019 را اعلام نمود و این خبر شوک عظیمی برای طرفداران کنسول پلی استیشن ایجاد کرد . اما طبق صحبتهای جنیفر کلارک که دربالا گفته شد ، شرکت سونی ظاهراً برنامه هایی برای سال 2019 در سر دارد و سال آینده میلادی را نقطه عطفی برای کنسول پلی استیشن می داند .هنوز ما نمی توانیم بدرستی تشخیص دهیم که منظور جنیفر کلارک از نقطه عطف چیست ! آیا منظور او همان بازی هایی است که قبلاً رونمایی شده اند و یا محصولات و بازی های شگفت انگیز دیگری در حال ساخت است که سال 2019 از وجود آنها باخبر میشویم .شاید هم منظور او با توجه به اخبار اخیر و تاییدیه رسمی سونی مبنی بر توسعه کنسول پلی استیشن 5 این است که سونی در حال تدارک استراتژی به خصوصی برای کنسول جدیدش است .
به هر حال ما برای متوجه شدن منظور جنیفر کلارک باید تا سال 2019 منتظر بمانیم و از آنجا که سونی در رویداد 2019 E3 شرکت نمیکند ، باید ببینیم که کمپانی سونی به چه روشی می خواهد خبرهای خوش سال آینده را به طرفداران خود اعلام کند .