سونی در نمایشگاه CES 2019، اسپیکر قدرتمند GTK-PG10 را معرفی کرد

چند سالی است که شرکت سونی باندهای قدرتمند و قابل حمل را تولید و به بازار عرضه میکند. باندهایی همچون V41 ,V71 و V81 که علاوه بر پرتابل بودن مجهز به بلوتوث ، سیستم نورپردازی ، افکت های صوتی و  ... می باشند . در جریان نمایشگاه CES 2019  در شهر لاس وگاس آمریکا ، شرکت سونی از اسپیکر قدرتمند GTK-PG10 رونمایی کرد .
شرکت سونی در معرفی اسپیکر PG10 عنوان کرد که این دستگاه مجهز به پردازنده ی سیگنال دیجیتالی است که بطور خودکار صدا را با شرایط فضایی که در آن قرار گرفته ، تنظیم می کند .اسپیکر PG10 دارای طراحی مکعب شکل است و در قسمت بالای آن دو پنل مخصوص قرار گرفته که توانایی پخش صدا را برای مهمانی های بیرون از خانه دارد . علاوه بر آن این پنل ها باعث می شود که کیفیت پخش صدا بهتر شود . شرکت سونی بر روی این پنل ها چهار جای لیوان طراحی کرده تا شما بتوانید در مهمانی های خود لیوان های نوشیدنی خود را بر روی آن قرار دهید  و از آنجا که اسپیکر PG10 ضد آب می باشد ، شما نباید  نگران ریختن مایعات داخل لیوان ها بر روی آن باشید .
این اسپیکر جدید سونی دارای باتری قابل شارژ است که می تواند تا 13 ساعت موسیقی پخش کند . علاوه بر آن اسپیکر PG10  دارای رادیو FM ، بلوتوث ، درگاه USB ، ورودی AUX ، و تکنولوژی Mega Bass می باشد .
شرکت سونی در حین رونمایی از این محصول در نمایشگاه CES 2019 ، قیمت آن را 250 دلار اعلام کرد .