بازی های رایگان پلی استیشن در ماه فوریه 2019

همانطور که میدانید شرکت سونی هر ماه لیستی از بازیهای رایگان خود که در دسترس دارندگان اشتراک پلی استیشن پلاس قرار میدهد را اعلام میکند .
در ماه فوریه 2019 نیز سونی بازیهای پلی استیشن رایگان خود را اعلام کرد که عبارتند از :
بازی For Honor  که یک اثر پرطرفدار شرکت یوبیسافت میباشد .در این بازی شما میتوانید به یکی از طرفهای سامورایی ، وایکینگ و شوالیه پیوسته و از داستان آن لذت ببرید .
بازی Hitman: The Complete First Season : فصل اول بازی پلی استیشن Hitman که در سال 2016 منتشر شد نیز از طرف شرکت سونی برای اعضای پلی استیشن پلاس رایگان شد .
بازی
Metal Gear Solid 4: Guns of The Patriots  : این بازی با وجود اینکه در سال 2008 منتشر شده ولی همچنان یکی از بازی های جذاب و پرطرفدار پلی استیشن می باشد و رایگان شدن آن برای پلی استیشن 3 ، نشان از توجه شرکت سونی به دارندگان PS3  می باشد .
بازی Divekick :علاوه بر بازی Metal Gear Solid  ، بازی Divekick نیز برای کنسول PS3 از طرف شرکت سونی رایگان شده است .
علاوه بر بازی هایی که در بالا گفته شد ، سونی سه بازی Divekick ،Rogue Aces ، Gunhouse را نیز در ماه فوریه 2019 برای دارندگان پلی استیشن ویتا و یا همان PSVita رایگان نمود .
شرکت سونی همچنین اعلام نمود که در ماه فوریه 2019 حافظه ابری سرویس پلی استیشن پلاس را از 10GB به 100GB ارتقا خواهد داد .
و در آخر خبر ناراحت کننده برای دارندگان پلی استیشن 3 و پلی استیشن ویتا این است که طبق اعلام شرک سونی ، فوریه 2019 آخرین ماهی خواهد بود که پلی استیشن پلاس برای این دو پلتفرم بازی رایگان ارائه خواهد کرد .