بررسی سیستم صوتی سونی مدل MHC-V90DW

در سال 2018 شرکت سونی یک سیستم صوتی قدرتمند با توان 2400 وات واقعی با نام  MHC-V90DW  وارد بازار کرد . این سیستم صوتی دارای امکانات زیادی از قبیل رقص نور ، افکت های DJ ، ورودی  USB ، بلوتوث ، ورودی CDو DVD ، ورودی میکروفن ، NFC و خروجی HDMI می باشد . ارتفاع سیستم صوتی V90 سونی 170 سانتیمتر می باشد که ارتفاع بلند آن نباید شما را نگران کند ،  چون قسمت بالایی V90  جدا شده و شما براحتی می توانید آن را حمل و نقل کنید . در ضمن دستگیره و چرخ های تعبیه شده در سیستم صوتی V90 به شما کمک می کند که براحتی آن را جا به جا کنید .

ارتفاع بلند V90  باعث می شود که صدا به خوبی در فضا  پخش شود و بلندگوهای زاویه دار آن صدا را با زاویه 20 درجه در محیط پخش می کند .
سیستم صوتی MHC-V90DW سونی دارای 4 توییتر 5 سانتیمتری ، 4 بلندگو با قطر 13 سانتیمتری و دو ساب ووفر 25 سانتی بزرگ می باشد .
شما میتوانید جهت کنترل نورپردازی افکت های DJ سیستم V90 برنامه Fiestable را بر روی موبایل یا تبلت خود نصب کرده و با آن V90 خود را مدیریت کنید.

در حالی که اکثر امکانات بصورت لمسی قابل کنترل هستند ، کنترل پخش آهنگ بر پایه ژست های حرکتی می باشد . به عنوان مثال جهت بلند یا کم کردن صدای موزیک می توانید انگشت خود را روی دایره سفید وسط پنل V90  ، قرار داده و در جهت عقربه های ساعت صدا را بلند و در خلاف جهت عقربه ها صدا را کم کنید یا مثلا می توانید با کشیدن به چپ یا راست ، آهنگ را تغییر دهید .

بیشتر بخوانید: راهنمای جامع خرید ساندبار


از دیگر ویژگی های V90  سونی ، قابلیت کارائوکه می باشد . می توانید با دوستان خود در مهمانی مسابقه دهید و امتیاز بگیرید . حتی شما میتوانید گیتار خود را نیز به V90  متصل کنید و در مهمانی تبدیل به یک سوپر استار شوید .
سیستم صوتی MHC-V90DW سونی ، قابلیت اتصال به 10  دستگاه سازگار باخود را دارد . پس اگر توان 2400 واتی V90  شما را قانع نکرده می توانید آن رابه سیستم صوتی دیگر متصل کرده و از حجم صدای بیشتر لذت ببرید .
اگر شما برای مهمانی ها و جشن های خود به دنبال یک سیستم صوتی عالی میگردید ، بدون شک V90DW سونی بهترین گزینه میباشد .