معرفی بازی فیفا 20 (FIFA 20)؛بازگشت فوتبال خیابانی!

بازی فیفا 20 (FIFA 20) سرانجام معرفی شد . بازی فیفا 20 حالت فوتبال خیابانی را بازگردانده‌ است. این بخش که ولتا (Volta) نام دارد، خاطرات خوش سری بازی‌های فیفا استریت را زنده می‌کند.الکترونیک آرتز در قالب مراسم EA Play 2019 خود، از شماره‌ی امسال فیفا یعنی فیفا ۲۰ رونمایی کرد.



ولتا به زبان اسپانیایی یعنی بازگشت که طبق گفته سازندگان FiFA20  آنهاسعی دارند شما را از فضای پر سر و صدای ورزشگاه دور کرده و به زمین های بازی خیابانی در سراسر جهان ببرند .شما در Volta  سبک و سلیقه خود را با یک سیستم گیم پلی سفارشی با الهام از شکل واقعی فوتبال کوچک در خیابان ها تشکیل میدهید که طبق گفته سازندگان ، این سبک بازی به شما این امکان را میدهد تا هر طور که میخواهید بازی را اداره کنید .
ولتا گیم پلی شما را غرق در بازی خیابانی با ابزارها و تکنیک های جدید میکند .با  تغییر شکل جدید انیمیشن ها که متفاوت با فیفای اصلی هستند و یا حتی گزینه ای برای استفاده از دیوار و اجرای حرکات نمایشی مختلف تمرکز بازی بر روی حرکات فردی و تکنیکی بیشتر شده در نتیجه مسابقات، چشم نوازتر دنبال خواهد شد . خرید محصولات با طرح فوتبال از اینجا استفاده کنید.
شما در سبک ولتا ازراه های بیشماری برای شخصی سازی بازیکن دلخواه خود بهره مندید .از نحوه لباس پوشیدن و مدل موها گرفته تا شکل خالکوبی و شادی بعد از گل که در نهایت همه این موارد به شما کمک میکند بازیکن خود را ایجاد کنید و در حالت های مختلف با تکمیل چالشهای بازی حالتهای سرگرم کننده و خلاقانه تری از فوتبال را به ارمغان آورید .شما در ولتا میتوانید در فضا ها و محیط های مهیج بازی کنید مثل بازی در قفس ، زیر یک پل و یا حتی پشت بام یک خانه که به بازیکن اجازه میدهد تا حالت های مختلفت بازی فوتبال را تجربه کند .فیفا هرگز در زمینه لوکیشن با کمبود رو به رو نبوده است .  ولتا سبک روان بازی است که در یک محیط کوچک می‌توانید فوتبال فانتزی را تجربه کنید و تکنیک‌های هیجان انگیز بزنید.




الکترونیک آرتزبه شما این امتیاز را میدهد که حالت ولتا را هر طور که دوست دارید امتحال کنید . شما با حالت 3 به 3 بدون دروازه بان ، حالت 4 به 4 بدون دروازه و یا حالت 5 به 5 میتوانید سبک جدید بازی را تجربه کنید علاوه بر این، حالت فوتسال واقعی هم در این بخش وجود دارد .
میتوان بخش ولتا را به چهار بخش مختلف بازی کرد .


بخش VOLTA Kick-off:

در این بخش تیم های حرفه ای و معروف مورد علاقه خود را به خیابان برسانید و در مکان های مختلف رقابت کنید برای مثال داربی مادرید را در خیابانهای اسپانیا و یا یک مسابقه بین چلسی و تاتنهام در یک قفس در لندن راه بیندازید .

بخش VOLTA World:

تیم Volta خود را با بازی کردن به صورت تک نفره در فضاها و یا حالت های مختلف در مقابل تیم های تولید شده که توسط بازی کننده ها ساخته شده اند محک بزنید . در این روش پس از هر پیروزی ، یک بازیکن از تیم مقابل انتخاب کنید و تیم خود را به سطح بالاتری از مهارت برسانید .

بخش VOLTA Story:

شما در بخش داستانی ولتا میتوانید با بازکنان معروف در شهرها و نقاط مختلف دنیا ملاقات کنید. با ساختن بازیکن مورد نظر خود و کسب پاداش های مختلف او را شخصی سازی کنید و پس از ملاقات با بازیکنان مختلف آنها را به تیم خود دعوت کنید . پایان این بخش مسابقات قهرمانی جهانی به اسم VOLTA World Championship است که در بوینس آیرس برگزار می‌شود.

بخش VOLTA League:

در این بخش آنلاین، در مقابل دیگر بازی‌کننده‌ها رقابت می‌کنید و تلاش می‌کنید تا تیم خود را در لیگ بالاتر ببرید. با پیروزی در لیگ، به سطوح بالاتر صعود کرده و در رده‌بندی جهانی بالا می‌رود.

الکترونیک آرتز تغییر بزرگ در روند بازی فیفا را در یک عبارت خلاصه میکند : "هوش فوتبال"
آرتز هوش فوتبال را بازنگری کامل گیم پلی بازی های فیفا میداند که سطح عمیق تری از رئالیسم فوتبال را باز میکند.

جریان واقعی بازی

با سیستم جریان واقعی بازی و یا Authentic Game Flow بازیکنان یک تیم یعنی آنهایی که توسط هوش مصنوعی کنترل میشوند در مرکز لحظات کلیدی هر مسابقه قرار میگیرند و درک بسیار بالاتری از فضا و موقعیت مکانی خود در زمین دارند .

این سیستم خود به سه بخش تقسیم میشود .

درگیری های دینامیک

در این بخش سرعت و جریان بازی در فیفا 20 به طور کلی تغییر کرده است و سرعت حرکت بازیکنان و نحوه جاگیری آنها روی زمین بسیار واقعی تر طراحی شده است که در نتیجه این تغییرات برخوردها و درگیری های بیشتری بین بازیکنان صورت میگیرد و این امر تصیم گیری را در این لحظات بسیار مهم میکند .

دریبل خطی

مکانیک جدید دریبل خطی ابعاد بیشتری را برای حمله به گزینه های شما اضافه میکند. به طوری که شما را قادر میسازد با چابکی بیشتری حرکت کنید و با مهارت و سرعت از حریف خود عبور کنید.

مبارزه با کنترل

با استفاده از سیستم لمسی فعال دفاع کردن توسط کاربر بهبود پیدا کرده و با توجه به وجود انیمیشن های جدید برای تکل کردن میتوانید با روش های بهتری با حریف مقابله کنید و توپ را از او دریافت کنید .

تمام کننده های برنامه ریزی شده

با تغییرات جدید در سیستم بازی فیفا20 ، برای دریافت پاداش بیشتر هنگام شوت زدن باید ریسک بیشتری داشته باشید . مخصوصا در موقعیت هایی که توپ سانتر شده و این امر تجربه ای بسیار واقعی تر درشوت زدن برای شما بوجود می آورد .

هوش مصنوعی دفاع

هوش مصنوعی با توجه به بازنگری کامل سیستم و جایگیری بازیکنان و چگونگی تکل کردن آنها محیط بسیار بهتری را برای مانور بدست آورده و در راستای رفتار بازی کننده عمل میکند.بازی کننده با پشتیبانی از هوش مصنوعی در زمین بازی دفاع هوشمندانه تری را ارائه میدهد به طوری که با گرفتن پاداش روند آن بهتر میشود .


 

حرکت طبیعی بازیکنان

با نوآوری های حرکتی و موقعیتی،بازیکنان به شکل طبیعی تر و متفاوت تری حرکت میکنند تا جنبش یک فوتبال واقعی را برای همه در زمین ایجاد کنند .بطور کلی شما میتوانید با تکمیل کننده های مختلف حرکتی در محوطه جریمه و تکل های کنترل شده به چپ و راست تمرکز بیشتری روی بازی داشته باشید .

زمان عرضه بازی FiFa20

در پایان الکترونیک آرتز تایید کرد که در ماه های آینده خبرهای بیشتری در رابطه با تغییرات احتمالی فیفا 20 خواهیم شنید.فیفا 20 در تاریخ 27 سپتامبر(5 مهر) منتشر خواهد شد .

برای مشاهده تریلر FiFa20، کلیک کنید .