استفاده از Wi‑Fi Direct در تلویزیون سونی

برای تماشای محتواهای موبایل خود در یک صفحه بزرگ تر چه کار کنیم؟
امروزه تلویزیون ها با طراحی های فوق العاده قابلیت های فراوانی را در اختیار کاربران خود قرار داده اند. یکی از این امکانات اتصال موبایل به تلویزیون است که می توان برنامه ها و محتواهای تلفن همراه را به زیبایی و با لذت بیشتری تماشا کرد. معمولا برای اتصال موبایل به تلویزیون اولین راه  حلی که به ذهن هر کسی خطور میکند استفاده از ویژگی های نرم افزاری و تکنولوژی WiFi میباشد،که فناوری Wi-Fi Direct یکی از این راه ها میباشد . وای فای دایرکت در واقع امکان تازه ایست که به تازگی در تلویزیون های امروزی مشاهده میشود و به شما این امکان را میدهد تا بدون استفاده از اینترنت بتوانید محتوای موبایل خود را به تلویزیونتان انتقال دهید و به راحتی از تماشای آن لذت ببرید.
شما برای استفاده از تکنولوژی Wi-Fi Direct باید به تنظیمات موبایلتان وارد شوید و با انتخاب گزینه  Connections به قسمت WiFi بروید.با ضربه زدن بر روی این گزینه دستگاه شما بطور خودکار به دنبال دستگاه های اطراف خود میگردد.

                                   

نام تلویزیون نمایش داده شده را انتخاب کنید و به آن متصل شوید .در صورتی که دستگاه مربوطه ازWi-Fi Direct پشتیبانی نمی‌کند،(نمایش شبکه (SSID)/رمز ورود) را انتخاب کنید و دستورالعمل‌های روی صفحه را برای تکمیل تنظیم دنبال نمایید. شما میتوانید مراحل بالا را برای اتصال  تا 10 دستگاه بطور همزمان انجام دهید. برای اتصال دستگاه دیگر هنگامی که 10 دستگاه از قبل متصل است، یک دستگاه غیرضروری را جدا کرده سپس دستگاه دیگر را وصل کنید.در صورتی که تمایل داشته باشید میتوانید نام تلویزیون و یا دستگاهی که میخواهید به آن متصل شوید را تغییر دهید برای این کار باید بر روی دستگاه متصل ،دکمه HOME را فشار دهید، سپس گزینه تنظیمات و بعد از آن به درباره بروید و نام دستگاه را انتخاب کنید و در آخر تغییرات لازم را اعمال کنید .
  -  برای فعال کردن [Wi‑Fi Direct] روی تلویزیون، دکمه HOME را فشار دهید، سپس ‎[تنظیمات]‎ ‏— ‏[شبکه] ‏— ‏[Wi‑Fi Direct] ‏— ‏[Wi‑Fi Direct] را انتخاب کنید.
 - [تنظیمات Wi‑Fi Direct] را انتخاب کنید.
 - نام تلویزیون نمایش داده شده بر روی صفحه تلویزیون با دستگاه Wi-Fi Direct را انتخاب کنید.
 - اگر دستگاه مربوطه از Wi-Fi Direct پشتیبانی نمی‌ کند، [‎نمایش شبکه (SSID)/رمز ورود‎] را انتخاب کنید.
 - دستگاه Wi-Fi Direct/Wi-Fi را برای اتصال به تلویزیون به کار اندازید.
 - محتوا را از دستگاه Wi-Fi Direct/Wi-Fi به تلویزیون ارسال کنید.

 در واقع Wi‑Fi Direct از زیرشاخه های اتصال بلوتوث به شمار میرود .شما به همین راحتی میتوانید با اتصال موبایلتان به تلویزیون موارد مورد علاقه خود را در ابعاد بزرگتری ببینید و لذت ببرید .استفاده از تکنولوژی های جدید به ما کمک میکند با روش های خیلی ساده تر، از امکانات بیشتری بهره مند شویم .