سونی از یک دستگاه تهویه هوای پوشیدنی رونمایی کرد!

سونی دست به تولید دستگاه تهویه مطبوع پوشیدنی زده ،که در داخل پیراهن شما قرار میگرد و باعث میشود هوای گرم وسوزان تابستان را تحمل کنید .غول الکترونیک ژاپن مشغول کار بر روی Reon Pocket است . یک AC پوشیدنی به اندازه یک کیف پول کوچک که به پشت پیراهن مخصوص بسته میشود. طبق گفته Tech Geynz، این دستگاه با استفاده از عنصر ترموالکتریک Peltier ، یک فناوری که پیش از این در تمامی کولر های بادی و کولر خودرو های امروزی استفاده می شود ، کار میکند .شما میتوانید با استفاده از بلوتوث این دستگاه به تلفن همراه خود متصل شوید . کاربران  هنگامی که به یک تلفن هوشمند وصل شدند ، می توانند با استفاده از یک برنامه همراه تنظیمات و میزان سرمایش این دستگاه را کنترل کنند.
                                    
این دستگاه با استفاده از باتری قابل شارژ لیتیوم یون کار میکند و عمر باتری آن فقط به دو ساعت محدود می شود و زمان شارژ آن 90 دقیقه است.بنابراین این گجت پوشیدنی  گزینه مناسبی برای  پیاده روی یک روز کامل در فضای باز به سمت محل کار میباشد.
پروژه ساخت این دستگاه تهویه کننده هوا یک از پروژه های مردمی محور سونی بوده و هزینه ساخت آن توسط مردم به این شرکت اهدا شده است. به این پروژه تا به حال بیش از 28,236,670 یِن ژاپن کمک شده است اما هدف نهایی تهیه 66 میلیون یِن برای تکمیل این پروژه است.
هزینه نهایی این دستگاه تهویه هوای پرتابل برای کاربران که آن را به همراه زیر پوش مخصوصش خریداری می کنند چیزی در حدود 14 هزار و 80 یِن (8,992.61 روپیه هند) است. این زیر پوش را می توان در اندازه های مختلف M، S و L سفارش داد که تنها برای مردان ساخته شده است. یک جیب مخصوص در بخش گردنی این زیر پوش طراحی شده است که دستگاه در آنجا قرار می گیرد.
لازم به ذکر است که این دستگاه در مقابل نفوذ آب به درونش مقاوم نبوده و فقط در صورتی که در معرض گرد و خاک ، عرق و یا قطره آبی  قرار بگیرد میتوانید با استفاده از یک پارچه نرم بدنه دستگاه را پاک کنید .
 

برای دانلود فیلم دستگاه تهویه هوای پرتابل سونی Reon Pocket، اینجا را کلیک کنید .