سونی با هاب USB-C جدید خود نوید سریعترین انتقال داده ها و شارژ را داده است!

شرکت سونی ،هاب USB-C جدید خود را با نام MRW-S3، که به ادعای این شرکت "سریع ترین جهان"در انتقال داده ها و شارژ میباشد را  معرفی کرده است. این گجت با طراحی زیبا و مشخصات کامل خود میتواند بین محصولات خوش ساخت و با کیفیت سونی قرار بگیرد.هاب MRW-S3 سونی محصولی است باسرعت شارژ ۱۰۰ وات که از کارتهای SD و MicroSD که هر دو UHS-11 هستند با سرعت بالا و کامل پشتیبانی می کند.
برای هر هاب ،تعداد و تنوع پورت ها ازمهمترین مشخصات آن است که   این هاب سونی دارای مقدار زیادی پورت از جمله یک درگاه HDMI برای فیلم (با پشتیبانی از فیلم 4K با سرعت 30 فریم در ثانیه)،درگاه USB-C PDبرای متصل شدن به برق و شارژ سایر دستگاه ها (باحداکثر توان 100W )،درگاه USB-C و USB-A ،که  هر دو دارای استاندارد نسل دوم USB 3.1 میباشند .
به گفته شرکت سونی هاب MRW-S3 بیشترین سرعت انتقال داده ها را در بازار دارد. سرعتی که حداقل برای USB-C این هاب، به ۱۰۰۰ مگابایت‌بر‌ثانیه می‌رسد.
سونی گفت: "MRW-S3 یک راه حل یک مرحله ای ساده برای انتقال سریع و قابل اعتماد داده ها به شکل یک دستگاه USB کوچک است."

          

همانطور که در تصویر بالا میبینید یک پورت USB-C برای اتصال MRW-S3سونی به کامپیوتر وجود دارد بعلاوه شرکت سونی  همراه با این دستگاه کابل تبدیل USB-C به USB-Aرا هم عرضه میکند.
در این هاب فقط یک پورت USB-A تعبیه شده است اما سونی با قراردادن یک پورت USB-C اضافه، علاوه‌بر پورت Type C که برای شارژ وجود دارد، این اطمینان خاطر را برای ما ایجاد می‌کند که USB-C آن‌قدر کار راه انداز خواهد بود که ما دیگر نیازی به USB-A اضافه نخواهیم داشت .
در آخر متأسفانه سونی هنوز قیمت MRW-S3 را اعلام نکرده‌ است. با این وجودحداقل با توضیحاتی که دربالا ذکر شد این‌طور به‌نظر می‌رسد که شرکت سونی هاب فوق‌العاده‌ MRW-S3 را برای مصارفی خاص‌تر از هاب‌های متوسط بازار تدارک دیده است.