یک تصویر زیبا مستحق صدای جذاب است!

 شرکت سونی به عنوان یک مبتکر، از یک  سرگرمی خانگی در تلویزیون های BRAVIA خود رونمایی کرده است که هدف از دست یابی به این تکنولوژی جدید، لذت شنیدن صدای واقعی و هماهنگ با تصویر تلویزیون است. وسواس سونی برای آوردن تجربه سینما به خانه ستون تعیین کننده ای برای تولید تلویزیون های این شرکت میباشد،که این امر باعث شده در تلویزیون های سری 2019 سونی شاهد تکنولوژی جدید صدا درون تصویر باشیم .شاید باور این موضوع سخت و پیچیده باشد اما راز این موفقیت دو ویژگی برجسته و  منحصر به فرد Acoustic Surface Audio و Acoustic Multi-Audio در تلویزیون های 2019 سونی است.سونی با دست یابی به این دو تکنولوژی جدید اجازه می دهد صدا از یک طرف اتاق به طرف دیگر حرکت کند.که در اینصورت تلویزیون شما میتواند نقش بیشتری در تولید صدا داشته باشد و  یکپارچه گی و هارمونی صوتی را که وعده داده شده به شما ارائه دهد .
OLED سونی مدل A9G دارای تکنولوژی پیشرفته Acoustic Surface Audio میباشد که کمک میکند صدای تاثیرگذارتری تولید کند.

              

سونی همچنین محدوده واقعیت Sound-from-Picture خود را گسترش داده ،تا شامل LED هایی مانند X9500G و X8500G نیز شود. اولین ویژگی کابردی در این دو مدل Acoustic Multi-Audio است که وقتی با فناوری اختصاصی  X-Wide Angle2  سونی همراه می شود،میتواند یک تجربه صوتی و تصویر همه جانبه را بوجود آورد.
ما می دانیم که سالهاست شاهد فناوری صدای فراگیر هستیم اما سونی می خواهدکاربران خود را یک قدم به شنیدن صدای واقعی نزدیکتر کند. به عنوان مثال،شما زمانی میتوانید آتش اسلحه و انفجارهای یک فیلم اکشن و یا صحنه های وحشت آوردر یک فیلم ترسناک را بهتر نشان دهید که صدای این تصاویر واقعی تر و  هماهنگ با تصویر باشد .سایر فناوری‌های موجود در این تلویزیونها از جمله تکنولوژی Acoustic Multi-Audio™ نیزبه پخش صدایی شفاف و واضح کمک خواهد کرد و این امکان را به شما خواهد داد تا احساس کنید در سالن تئاتر و یا کنسرت قرار گرفته‌اید و صدایی واقعی را خواهید شنید.هر کلمه از یک فیلم و یا هر نت از موسیقی یک کنسرت زیبا را به طور مستقیم و زنده می شنوید.با وجود بلندگویی که در مرکز تلویزیون قرار دارد ، صدا کاملا شفاف به گوش شما میرسد .حتی شما میتوانید با متصل کردن یک آمپلی فایر به کانکتور خروجی پشت تلویزیون ،آن را به یک بلندگوی مرکزی با کیفیت بالا تبدیل کنید که با وجود فناوری Acoustic Surface Audio ™و دو محرک ابتکاری در پشت تلویزیون و ایجاد لرزش هوشمندانه در صفحه ،تجربه شنیدن صدایی پویا و هماهنگ با تصویر را برای کابران خود فراهم میکند. البته لازم به ذکر است که این لرزش قوی نیست که تلویزیون را به وضوح تکان دهد ، اما به اندازه کافی دقیق است که گفتگو و جلوه های ویژه را از همان مکان مناسب بشنوید.