گوشی هوشمند اکسپریا 5 سونی را کشف کنید!

سونی در IFA 2019 روی صحنه رفت و طی یک کنفرانس مطبوعاتی،جدیدترین تلفن هوشمند خود با نام Xperia 5 را معرفی کرد.این گوشی هوشمند اندرویدی دارای پنل 6.1  اینچی با کیفیت OLED با صفحه بلند CinemaWide است که در حقیقت نسخه کامپکت اکسپریا 1 می شود.
همانند اکسپریا 1 در اکسپریا 5 نیز از سه دوربین استفاده شده است .یک دوربین با  لنز سه گانه هر صحنه را با فوکوس کامل ضبط کرده و شما را در جدیدترین فناوری های صوتی غوطه ور میکند.



Xperia 5 یک طراحی متقارن بی انتها و زیبا دارد با یک قاب فلزی که به طور دقیق مهندسی شده تا اندازه آن بهینه و متناسب با دست شما باشد.سونی با اکسپریا 5 جدیدترین تجربیات را در یک طراحی شیک و متناسب با دست شما به ارمغان می آورد.از دیدن کیفیت بالا در صفحه نمایش خیره کننده 9: 21 CinemaWide joy لذت ببرید.نمایشگر OLED با کیفیت 9: 21 CinemaWide 6.1 "به شما این امکان را می دهد تا بتوانید کارهای بیشتری با گوشی هوشمند خود انجام دهید.شما با 2 ویندوز باز شده در صفحه نمایش 9: 21 ، موارد بیشتری را مشاهده خواهید کرد. به عنوان مثال ، تماشای فیلم در حالی که مشغول ارسال پیامک به دوستانتان هستید.
اکسپریا 5 با اسنپدراگون 855 همراه است،این چیپست مجهز به پردازنده ای 8 هسته ای است که در کنار آن، سونی از رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی بهره می برد ، بنابراین شما تمام حافظه مورد نیاز خود را با عملکرد عالی در اختیار دارید.
همانطور که گفته شد در اکسپریا 5 نیزهمانند اکسپریا 1 از سه دوربین استفاده شده است .Xperia 5 با داشتن یک لنز 16 میلیمتری برای زاویه فوق العاده گسترده، لنز26 میلی متری همه کاره و لنزهای پرتره 52 میلی متری و تله،شما رابرای هر مناسبتی آماده میکند. همه این ها در کنار هم با داشتن فن آوری های پیشرفته دوربین های آلفای سونی و بهره مندی ازفوکوس دقیق و فوکوس خودکار چشم و همچنین Optical SteadyShot ™برای فیلم های صاف و بدون لرزش طراحی شده اند.در عکاسی پرتره ، توجه دقیق به چشم سوژه مهم است. با استفاده از دوربین های آلفا سونی در اکسپریا 5،فن آوری فوکوس اتوماتیک خودکار را پیدا خواهید کرد تا عکس های زیبایی از خانواده و دوستان به شما هدیه دهد.دوربین سلفی این گوشی نیز 8 مگاپیکسلی است.
از دیگر ویژگی های Xperia 5 فناوری "اتصال هوشمند" است که این قابلیت قادر است با استفاده از تجزیه و تحلیل سیگنال های Wi-Fi  مشکلات اتصال شبکه ای که در حال حاضر روی آن قرار دارید را تعیین کند و هنگامی که هرگونه سازش در کیفیت اتصال وجود داشته باشد، به طور خودکار به LTE تغییر یابد. با Xperia 5 ، شما همیشه در بهترین شبکه موجود هستید.
مهمترین قابلیتی که در اکسپریا 5 وجود دارد، پشتبیانی از دسته‌های PS4 است که برای انجام بازی می‌توان از آنها استفاده نمود که با وجود صفحه نمایش      9: 21 CinemaWide برای بازی و منظره گسترده و بدون محدودیت میتوانید از بازی خود لذت کافی را ببرید.
سونی موبایل اکسپریا 5 را به یک باتری 3140 میلی‌آمپر ساعت مجهز کرده است. این باتری از فناوری شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می‌کند.اکسپریا 5 با یک شارژر سریع در جعبه همراه است ، بنابراین می توانید تنها در 30 دقیقه 50 درصد شارژ دریافت کنید. فن آوری های شارژ ما باتری شما را برای مدت طولانی سالم نگه می دارد.

            

             

اکسپریا 5 در چهار رنگ آبی، قرمز، سفید و مشکی روانه بازار خواهد شد.

برای مشاهده فیلم امکانات هدفون بلوتوثی Xperia 5، اینجا را کلیک کنید .