آشنایی با تلویزیون های سونی 5 تا 10 میلیون تومان!

همیشه برای خرید یک تلویزیون سوال هایی مانند: بهترین تلویزیون کدام مدل است یا اینکه کدام تلویزیون قدرتمندترین مدل خواهد بود،ذهن ما را به خود مشغول میکند.اما این سوالات شما را از هدف اصلیتان دورمیکنند.
خرید یک تلویزیون جدید در عصر امروز به معنای خرید یک همراه طولانی مدت خواهد بود.کمپانی سونی  اولویت خود را بر پایه ساخت بهترین تلویزیون نمیگذارد چرا که با این کارعملاً مشتریان خود را فدای رقابت با تولید کنندگان دیگر کرده است.
 از نظر شرکت سونی اولویت همیشه با مشتری بوده و هست در نتیجه این شرکت ترجیح میدهد بجای توجه بیش از حد به تولید یک تلویزن خیلی خارق العاده تمام تمرکز خود را برای رفع نیاز های کاربران خود صرف کند تا با در نظر گرفتن تمام موارد حائز اهمیت مانند قیمت، توانایی سخت افزاری و ... به برند محبوب کاربران خود  تبدیل شود.پس در نتیجه  نیاز نیست شما برای خرید مناسب ترین تلویزیون برای خود تلاش زیادی بکنید، کافیست با امکانات هر محصول آشنا باشید.
این مقاله بهترین گزینه های تلویزیون را در بازه ی 5 تا 10 میلیون تومان دراختیار شما عزیزان قرارمیدهد. چنانچه تصمیم به خرید یک تلویزوین جدید را دارید با ما همراه شوید تا سریعتر از آنچه تصورش را میکنید شمارا به هدفتان برسانیم.در زیر لیست مدل هایی که در بازه قیمتی 5 تا 10 میلیون میباشند ذکر شده و شما میتوانید با کلیک برروی نام هر کالا توضیحات و قیمت دقیق آن محصول را مشاهده کنید :

Sony (4K)  KD-43X7000F
Sony (Full HD_  KDL-48W650D
Sony (Full HD)  KDL-43W800G
Sony (Full HD)  KDL-50W660F
Sony (Full HD)  KDL-49W800G
Sony (4K  KD-49X7500F
Sony (4K)  KD-55X7000G
Sony (4K)  KD-49X8000G