سونی دوربین فوق العاده سریع A9 II را معرفی کرد

 شرکت سونی قصد دارد دوربین A9 خود را که یکی از بالاترین دوربین هایی است که می فروشد، بروزرسانی کند .مدل بروزرسانی شده این کالا همچنان سنسور 24 مگاپیکسلی با فریم کامل و سرعت عکسبرداری مداوم بدون خاموشی  و  20 فریم در ثانیه(bananas-fast-blackout-free )را حفظ می کند ، که این قابلیت دوربینMark II A9 را برای موقعیت های چالش برانگیزی مانند ورزش و عکاسی عروسی مناسب میکند.اما چند ویژگی و ترفند کاربردی دیگر وجود دارد که باعث می شود A9 II تبدیل به دوربین عکاسی شود که هیچ نمونه مشابهی از آن را تا کنون در بین محصولات شرکت سونی شاهد نبوده ایم.
سرعت شاتر مکانیکی در دوربین A9 II دو برابر شده است و اکنون قادر است تا 10 فریم بر ثانیه عکسبرداری کند، که برای عکاسانی که به همگام سازی نور فلش در عکس های خود تکیه می کنند، مفید خواهد بود. چند ویژگی دیگر دردوربین  A9 II وجود دارد که این مدل تا را سطح دوربین حرفه ای سونی مدلA7R IV بالا آورده است،موارد ذکر شده عبارتند از: لرزشگیر بدنه، مقاومت بیشتر در برابر نفوذ آب و گرد و غبار به درون دوربین که تمام از ویژگی ها در هر دو مدل یکسان میباشد.
 همچنین در این دوربین عکاسی شاهد بهبود هایی در زمینه صفحه نمایش لمسی آن هستیم که این بار رابط کاربری می تواند حتی بین دو دوربین مختلف نیز تعامل ایجاد کند. سونی همچنین تصمیم گرفته است تا با تکیه بر الگوریتم های جدید خودش، قابلیت فوکوس خودکار بر روی اجسام را بهبود ببخشد.
دوربین A9 II در زمینه اتصال هم ارتقاء قابل توجهی دریافت کرده است. این دوربین هم اکنون از رابط گیگابیتی شبکه به همراه درگاه USB Type-C 3.2 پشتیبانی میکند.نسخه قبلی این دوربین تنها از باند 2.4 گیگاهرتزی وای فای پشتیبانی می کرد، این در حالیست که در مدل A9 II پشتیبانی از فرکانس 5 گیگاهرتزی نیزاضافه شده است.
A9 II در ماه نوامبر با قیمت 4500 دلار (فقط خود دوربین) عرضه می شود.

برای مشاهده فیلم ویژگی های دوربین Sony A9 II ، اینجا را کلیک کنید.