معرفی دوربین دیجیتال سونی مدل ZV-1

شرکت سونی با معرفی دوربین دیجیتال ZV-1 این اطمینان را به طرفداران خود داد که برای ضبط فیلم های عالی و هیجان انگیز خود هیچ تجربه ای لازم نیست.دوربین دیجیتال ZV-1 برای ضبط فیلم های شگفت انگیز از شما و دنیای شما،بدون هیچ گونه تنظیم دقیقی ساخته شده است.
ZV-1 باعث می شود رنگ پوست پر جنب و جوش ، طبیعی و سالم به نظر برسند. یک حالت نرم افزاری که برای ایجاد نگاهی گیراتر طراحی شده است.حسگر بزرگ CMOS با نوع 1.0 و لنزهایی با دیافراگم گسترده ، تصاویر را با پس زمینه حرفه ای بوکه ، و همچنین جزئیات واضح حتی در شرایط کم نور به چالش می کشد.
             
با استفاده از فناوری AI (هوش مصنوعی)می توانید به فوکوس خودکار متکی باشید.این فناوری باعث میشود بدون سرگردانی دوربین بر روی صورت و یا چشمان شما فوکوس کند. وقتی می خواهید روی موضوع دیگری تمرکز کنید ، کافی است آن را روی صفحه لمس کنید و اجازه دهید دوربین فوکوس را انجام دهد.
سیستم AF Hybrid Fast ZV-1 به شما این امکان را می دهد برای ضبط فیلم های زیبا و تماشایی ،به سادگی و به سرعت فوکوس را از یک چهره به پس زمینه تغییر دهید.
کنترل های گامای S-Log2 و S-Log3 مواردی هستند که به درجه بندی رنگ ها و انعطاف پذیری دوربین کمک میکنند .
فقط با فشار دادن کلید سوئیچ بوکه و بدون نیاز به تنظیمات پیچیده دستی ،می توانید پس زمینه بوکه را روشن و یا خاموش کنید.اکنون انتخاب ساده یک پس زمینه حرفه ای و یا نگه داشتن کل صحنه در فوکوس فقط با فشار دادن یک دکمه و به راحتی انجام میشود.
تنظیم ویترین محصول به شما این امکان را می دهد که فقط با یک دکمه به تنظیمات مناسب برای بررسی محصول برسید. این امر زاویه دید را گسترده تر می کند و فوکوس را فوراً به جسم تغییر می دهد ، بنابراین نیازی نیست که منتظر تغییر فوکوس باشید یا دست خود را در پشت محصول قرار دهید تا فوکوس را به سمت آن تغییر دهید.
ZV-1 برای گرفتن عکس های عالی در حین حرکت ساخته شده است. با تثبیت شگفت انگیز تصویر ، می توانید هنگام راه رفتن از فیلم صاف عکس بگیرید و با تغییر مکان از سایه به نور خورشید، یا در فضای بیرون به داخل ، نوردهی اتوماتیک (AE)  چهره ها را ردیابی کرده و اطمینان حاصل می کند که همیشه عکسها و تصاویر ثبت شده شما به خوبی روشن هستند.
شما حتی می توانید آوازهای واضحی از صدای خواننده ، ضبط کنید. میکروفن 3 کپسول جهت دار دوربین ، صدای شفافی را از جلوی دوربین جمع می کند ،
صفحه نمایش باد ارائه شده باعث کاهش سر و صدای باد و همچنین دستیابی به کیفیت صدای عالی در هنگام ضبط در فضای بازمی شود. این بدان معناست که شما زمان کمتری را صرف تصویربرداری و ویرایش فیلم های متاثر از صدای باد خواهید کرد.

               

ZV-1 برای ایجاد سادگی و قدرت طراحی شده است و فرصت های خلاقانه ای به اندازه تصور شما باز می کند.جهان را در تصویر خود بازآفرینی کنید.
با حرکت ویدیویی Super Slow Motion ،فیلم پویا از طریق حرکت آهسته بسازید و هر حرکتی را سینمایی تر کنید و بیشترین لحظه های پخش را تا 40 برابر کندتر از زمان واقعی ضبط کنید.
جلوه های تصویری و سبک های خلاقانه امکان تصویری برداری تقریبا بی حد و حصر را فراهم می کند .با امکان استفاده از جلوه های رنگی تک رنگ و جزئی خود را با جلوه های خلاقانه بیان کنید.
کاملا واضح است زمانی که تصاویر خود را با دوربین گوشی های هوشمندمان میگیریم اشتراک گذاری محتوا سریع و راحت انجام میشود ، اما دیگر نیازی به این کار نیست دوربین ZV-1 ، هم امکان اتصال بی سیم را برای شما فراهم میکند و هم مطمئنا تصاویر خیره کننده تری را میتوانید ثبت کنید.
برنامه رایگان تصویربرداری EdgeTM Mobile برای iOS و Android به شما این امکان را می دهد که به سادگی ، از هر کجا که هستید ، تصاویر ضبط شده بر روی ZV-1 را فوراً به سیستم عامل های رسانه های اجتماعی منتقل ، ویرایش و بارگذاری کنید.
صفحه نمایش لمسی LCD با داشتن زاویه متغیر به صورت افقی بیرون می آید و این امر گرفتن عکس های سلفی و ایجاد بلاگ را راحتتر میکند. واضح است که میکروفن‌ها و پایه نصب شده‌،اجازه کادربندی دقیق و عملکرد روان را به شما می‌دهد.

              

دوربین ZV-1 بواسطه سه پایه بلوتوثی GP-VPT2BT امکان کنترل زوم ، ضبط و موارددیگر را برای شما فراهم می کند که در این صورت این دوربین میتواند گزینه ای مناسب برای عکسبرداری های دسته جمعی باشد.
با انتخاب گزینه فیلم برداری عمودی می توانید محتوای ضبط شده را به صورت سفارشی برای صفحه تلفن های هوشمند بارگذاری کنید.