معرفی برنامه جدید PlayStation ، برای بهبود تجارب بازی

شرکت سونی سعی در ایجاد روش های جدیدی برای تقویت ارتباطات شما با دوستانتان هنگام بازی های پلی استیشن را دارد.این شرکت برای بهبود تجارب بازی های شما در PS4 و PS5 برنامه به روز شده PlayStation App را تا پایان ماه اکتبر عرضه خواهند کرد.
این برنامه از طریق به روزرسانی در تلفن های همراه با سیستم عامل iOS (12.2 یا بالاتر) و سیستم عامل Android (6.0 یا بالاتر) در سطح جهانی ارائه می شود. برنامه PlayStation App ویژگی های جدیدی از جمله چت صوتی ، تلفیق فروشگاه محلی و تجربه نرم تری را در طراحی کاملا جدید ارائه می دهد.
به نظر می رسد که ویژگی Remote Play یا بازی بر روی گوشی تلفن همراه همچنان به صورت یک برنامه مستقل عرضه خواهد شد چرا که گفته شده این برنامه از بازی های کنسول پلی استیشن 5 هم پشتیبانی می کند. علاوه بر این، برنامه PS Video هم به صورت مستقل به کار خود ادامه خواهد داد. البته منطقی است که سونی همه این ویژگی ها را در یک برنامه واحد باهم ادغام کند، چرا که پیشتر مشخص شده که اساس کار کنسول جدید ژاپنی ها، مربوط به بازی های اجتماعی تر و ارتباط بیشتر با سایر بازیکنان در نظر گرفته شده است.
لازم به ذکر است که نسخه به روزرسانی Android به صورت مرحله ای منتشر می شود و ممکن است یک هفته طول بکشد تا بروزرسانی در دستگاه تلفن همراه شما منعکس شود.
اولین چیزی که در این اپلیکیشن متوجه خواهید شد رابط کاربری جدید صفحه اصلی میباشد که به شما این امکان را میدهدبه سرعت ببینید دوستانتان چه بازی می کنند و به جزئیات بازی های انجام شده دسترسی پیدا کنید.
ادغام پیام ها برای یک تجربه یکپارچه ، یکی از ویژگی های برنامه PlayStation App میباشد، بنابراین می توانید به دوستان خود به صورت یکپارچه در یک مکان پیام دهید. به عنوان بخشی از این ادغام ، PlayStation App دیگر به عنوان یک برنامه مستقل در دسترس نخواهد بود. پیام ها و رشته های موجود در PlayStation App به برنامه PS به روز شده منتقل می شود.
 اکنون می توانید گروه های مهمانی را درPS App ایجاد کرده و با حداکثر 15 دوست دیگر از طریق تلفن همراه خود گپ صوتی ایجاد کنید. همچنین ، یک یادداشت برای طرفداران تیم PlayStation به دنبال بازخورد شما درباره تغییرات مهمانی معرفی شده در به روزرسانی 8.00 نرم افزار سیستم PS4 است.
تجربه جدید بومی PS Store خرید و مرور سریع و روان را با امکان بارگیری از راه دور بازی ها و افزونه ها به طور مستقیم در PS4 و PS5 شما امکان پذیر می کند.
هنگامی که PS5 از راه می رسد ، می توانید از راه دور بازی ها را راه اندازی کنید ، اگر هنگام بارگیری یک بازی فضای کمتری دارید ، فضای ذخیره سازی را در کنسول خود مدیریت کنید و سریعاً از برنامه  PlayStation App به سیستم PS5 وارد شوید.
برگه Explore اخبار رسمی از توسعه دهندگان بازی و محتوای PS Blog را برای کمک به شما در حفظ و نگهداری از دنیای PlayStation ارائه می دهد.
اگر هنوز برنامه PS را ندارید ، برای دسترسی به برنامه به روز شده به یک حساب برای شبکه PlayStation نیاز دارید  برای خرید محصولات با طرح بازی ها از بادروز استفاده کنید.
برنامه PS جدید را می توان از App Store و Google Play بارگیری کرد.