CES 2021 سونی از دو اسپیکر بی سیم مجهز به صدای 360 درجه رونمایی کرد

شرکت سونی پیش از نمایشگاه CES 2021  اسپیکرهای بی سیم صوتی SRS-RA5000 و SRS-RA3000 خود را که مجهز به فناوری صدای منحصر به فرد هستند را معرفی کرد.این دو اسپیکر با ترکیب فناوری های Immersive Audio Enhancement و 360 Reality Audio فضای زندگی شما را با صدایی آرامش بخش پر می کنند. شما می توانید آهنگ های 360 Reality Audio را مستقیماً از طریق سرویس های پخش جریانی پخش کنید.
اسپیکرRA5000 که دارای سه بلندگو ی عمودی ، سه بلندگوی افقی و یک ساب ووفر داخلی میباشد،صدا را بصورت گسترده پراکنده می کند و گرانترین اسپیکر این دو مدل محسوب میشود. واحد بلندگوها دارای آهنرباهای نئودیمیم با خاصیت مغناطیسی و دیافراگم سلولی تقویت شده میباشد، که به استحکام بیشتر این اسپیکر در عین حفظ اندازه جمع و جور آن کمک میکند.اسپیکر SRS-RA5000 همچنین به یک سیستم کالیبره سازی صدا به صورت دستی مجهز شده است که به کاربر این اجازه را می دهد تا صدا را بر اساس موقعیت مکانی که اسپیکر در اتاق قرار گرفته است تنظیم کنید.

     

 از طرف دیگر ، RA3000 که گزینه ارزانتر محسوب میشود با استفاده از بلندگوهای تمام دامنه ، یک پخش کننده همه جانبه میباشد که صدا را از هر جهت پخش می کند و یک رادیاتور منفعل دوگانه برای تولید بیس عمیق و صدای چند دارد. این اسپیکر به یک سیستم درایور سه گانه مجهز شده که صدایی موجی شکل تولید میکند که به سمت بالا حرکت میکند، و صدایی  عمودی تولید می کند.همچنین دو رادیاتور غیر فعال برای صدا های با فرکانس پایین در این اسپیکر تعبیه شده است.
هر دو بلندگو از قابلیت اتصال بلوتوث و Wi-Fi برخوردار هستند. Wi-Fi به شما این امکان را می دهد تا با استفاده از ویژگی Spotify Connect محتوا را از Spotify پخش کنید و یا می توانید از Chromecast برای پخش صدا استفاده کنید.برای پخش موسیقی ، رادیو و پادکست آنلاین بوسیله تلفن هوشمند و  یا لپ تاپ ، فقط کافیست روی دکمه Cast ضربه بزنید.
از طرفی دیگر، کاربران می‌توانند از طریق دستیار صوتی Google Home یا Amazon Alexa، کنترل این دو اسپیکر پیشرفته را در دست بگیرند. همچنین با کمک اپلیکیشن Music Center نیز می‌توان تغییراتی را در تنظیمات این اسپیکرها اعمال کرد.

بیشتر بخوانید: راهنمای جامع خرید ساندبار



     

RA5000 و RA3000 دارای طرح های منحصر به فرد و کروی شکل هستند که ترکیبی کامل از مهندسی و سبک را دارند. مدل RA5000 در بدنه ای مشکی و برجستگی های متضاد مسی در دسترس قرار خواهد گرفت، همچنین RA3000 در بدنه پارچه ای خاکستری روشن با لبه های نقره ای عرضه می شود. این خلاقیت ها منجر به ساخت یک اسپیکر زیبا می شود که میتواند جایگاه ویژه ای در هر خانه ای داشته باشد.

برای مشاهده فیلم امکانات اسپیکر جدید سونی مدل SRS-RA5000 ، اینجا را کلیک کنید .

برای مشاهده فیلم امکانات اسپیکر جدید سونی مدل SRS-RA3000 ، اینجا را کلیک کنید .