کنترلر هوشمندHUIS

ایده کنترلر هوشمند شاید ایده جدیدی در دنیایِ فناوری نباشد. بسیاری از شرکت هایِ بزرگ دنیا سالها پیش کنترلرهایی ساختند که توانایی کنترل ابزاراهایِ الکترونیکی را به صورت یکجا داشتند، اما HUIS چه فرقی با دیگر کنترلرهایِ دنیا دارد؟

سونی همواره به عنوان یکی از ایده پردازان صنعت الکترونیک دنیا شناخته میشود. این شرکت اصیل ژاپنی همیشه در طراحی و ساخت لوازم و وسایل الکترونیکی و حوزه هایِ مربوط به فناوری هایِ دیجیتال یکی از خلاق ترین شرکت ها بوده است.

سونی در آخرین تحقیقات خود پیرامون ابزارهایِ الکترونیکی داخل خانه و محیط کار، برای ساده تر کردن و کنترل کامل انسان ها بر اشیاء، کنترلر جدید و هوشمند HUIS خود را به جهانیان معرفی کرد. HUIS در واقع یک کنترلر هوشمند با قابلیت یادگیری میباشد.

این کنترلر میتواند کنترل وسایل هوشمند شما را به گونه ای در خود منعکس کند و شما میتوانید برای این کنترلر هوشمند برنامه تعیین کنید. به واسطه صفحه نمایش جوهر الکترونیک ( E-Ink )، آخرین چیزی که شاید باید نگرانش باشید شارژ شدن این کنترلر هوشمند است.

این کنترلر دارایِ حافظه ای است که میتواند هزاران برنامه را در خود جای دهد و یکبار برای همیشه شما را از شر کنترل هایِ مختلف ابزارهایِ الکترونیکی خلاص کند. متأسفانه با وجود فناوری برتر این محصول، باید اذعان کنیم که در صورت موفقیت HUIS، این محصول فعلاً پایِ خود را از مرزهایِ کشور خانگی اش بیرون نخواهد گذاشت