سونی هدفون WH-XB910N و ایربادز WF-C500 را رونمایی کرد

سونی از دو محصول جدید صوتی خود رونمایی کرد ، هدفون بی سیم WH-XB910N و ایربادز تمام بی سیم WF-C500. هر دو برای خرید در ماه اکتبر در دسترس خواهند بود.

هدفون های WH-XB910N دارای اندازه کامل هستند. آنها بخشی از سری Extra Bass سونی هستند و برای یک پروفایل صدای بیس سنگین طراحی شده اند.

  

WH-XB910N همچنین دارای قابلیت حذف نویز فعال است. در حالی که سری های غیر 1000X سونی معمولا قابلیت حذف نویز با کیفیت بالا را ندارند ، اما به هر حال وجود این قابلیت خالی از لطف نیست.

سایر ویژگی های این محصول شامل پشتیبانی از کدک های صوتی AAC و LDAC ، کنترل صدا تطبیقی ​​برای تنظیم سطح حذف نویز در محیط و مکان حضور شما ، کنترل های حرکتی ، پشتیبانی از دستیار گوگل و الکسا ، پشتیبانی از جفت شدن سریع با اندروید و پشتیبانی از جفت شدن سریع با سیستم عامل ویندوز ، عمر باتری 30 ساعته ، طراحی تاشو و کیف حمل ارائه شده می شود.

WH-XB910N در حدود 179 پوند قیمت دارد و در دو رنگ آبی و مشکی عرضه می شود.

  

از طرف دیگر WF-C500 یک جفت هدفون مقرون به صرفه به شمار می رود. این مدل دارای گواهینامه مقاومت IPX4 در برابر آب ، پشتیبانی از فرمت صوتی AAC، در کنار 10 ساعت عمر باتری مداوم با یک بار شارژ و 10 ساعت شارژ دیگر از طریق قاب شارژ و پشتیبانی از Android Fast Pair و Windows Swift Pair است.

WF-C500 نیز 89 پوند قیمت داشته و در چهار رنگ نارنجی ، سبز ، سفید و مشکی عرضه می شود.