ساندبار HT-5400 سونی با ساب ووفر بیسیم

سونی از ساندبار جدید و متفاوتی رونمایی کرده است که این ساندبار از مجموعه ساندبار های پرچمداری که اخیرا توسط این شرکت عرضه شده است ، تا حدودی فاصله گرفته است .ساندبار HT-5400 با قیمت 300 دلار برای کاربران سطح متوسط ​​یا پایین رده ای که فقط می خواهند در حین تماشای برنامه تلویزیونی مورد علاقه خود ، تجربه صدای بهتری داشته باشند ، یک آپشن اضافی عالی خواهد بود. به نظر می رسد سونی با داشتن ساندبار HT-5400 در مجموعه خود ، یک ترکیب بسیار خوب از محصولی که پیام آن مقرون به صرفه بودن و عملکرد است ، حرکت بسیار خوبی در راستای برطرف کردن نیاز کاربران با بودجه محدود انجام داده باشد.

            
ساندبار HT-5400 یک سیستم 2.1 کاناله است که قادر به تولید صدای فراگیر مجازی برای تجربه صوتی فوق العاده هنگام تماشای تلویزیون است. این دستگاه دارای یک ساب ووفر بی‌سیم قدرتمند 130 واتی است و خروجی کلی این سیستم 330 وات است که نسبت به قیمت آن قابل توجه است. این ساندبار به دلیل ادغام تنظیمات و پشتیبانی از اتصال بی سیم ، با مدل های تلویزیون سونی یکپارچه می شود. همچنین امکان استریم محتوا در HT-5400 از طریق ورودی های دیگر با استفاده از بلوتوث وجود دارد. گزینه ‌هایی برای HDMI ARC و صدای اپتیکال نیز وجود دارند ، اگرچه ما انتظار داریم که وضوح و بهینه‌ سازی صدا ممکن است به اندازه و خوش صدایی خروجی ساندبار های صوتی گران قیمت و برتر سونی نرسد.

بیشتر بخوانید: راهنمای جامع خرید ساندبار


           

همچنین با اینکه مشخص شده است که ساندبار سونی HT-5400 از آوریل 2022 (فروردین-اردیبهشت 1401) در دسترس خواهد بود ، اما هنوز مشخص نیست که آیا تفاوت هایی در قیمت جهانی و حتی در دسترس بودن آن در برخی مناطق وجود دارد یا خیر. با این حال ، ماه های آینده سونی جزئیات بیشتری از ساندبار HT-5400 را برای خریداران مشخص خواهد کرد. با این حال ، مقرون به صرفه بودن این محصول یک نقطه قوت برایش خواهد بود.