هدفون Linkbuds WF-L900 سونی با طراحی متمایز لو رفت

افشای جدیدی از @TechInsiderBlog مجموعه جدیدی از هدفون‌های بی‌سیم سونی به نام Linkbuds WF-L900 (از طریق MySmartPrice) را نشان می‌دهد. Linkbuds احتمالاً جانشین هدفون های پرچمدار فعلی سونی، WF-1000XM4 نخواهد بود، اما ممکن است دقیقاً در زیر آنها قرار گیرند.
با نگاهی به تصاویر نشت شده، می بینیم که Linkbuds ممکن است در دو رنگ متفاوت سیاه و سفید باشد. اما هدفون های جدید سونی ممکن است طراحی بسیار منحصر به فردی داشته باشند.
  
با توجه به تصاویر فاش شده، Linkbuds دارای بدنه دایره‌ای شبیه به هدفون WF-1000XM4 خواهد بود، اما همچنین دارای یک حلقه باز شبیه دونات است که احتمالاً در بالای کانال‌های گوش قرار می‌گیرد.اما این چیزی نیست که شما هر روز می بینید، درست است؟
همچنین هیچ دکمه قابل مشاهده ای روی هدفون وجود ندارد، بنابراین ممکن است Linkbuds به جای دکمه های فیزیکی از کنترل های لمسی استفاده کند. علاوه بر این، با قضاوت بر اساس موقعیت میکروفون ها، Linkbuds ممکن است دارای قابلیت حذف نویز فعال (ANC) باشد. همچنین، اگر لینک‌بادها کمی پایین‌تر از هدفون‌های پرچم‌دار سونی قرار می‌گیرند، انتظار داشته باشید که Linkbuds کیفیت صدای خوبی ارائه دهد، اما ممکن است مانند هدفون‌های WF-1000XM4 در سطح پرچم‌دار نباشد.