سونی واکمن هایی با روکش طلا و قاب آلیاژ آلومینیوم معرفی کرد

سونی سری Signature Walkman خود را در بازار آسیا معرفی کرد. سونی NW-WM1ZM2 و سونی NW-WM1AM2 دو مدل از این سری هستند و شاسی با روکش طلا و فناوری آمپر دیجیتال S-master را ارائه می‌کنند.
Sony NW-WM1ZM2 و Sony NW-WM1AM2 تجربه شنیداری صوتی با وضوح بالا را ارائه می دهند. هر دو دستگاه دارای صفحه نمایش 5.0 اینچی جمع و جور با وضوح HD هستند.

           
اتصال Wi-Fi را دریافت می کنید که به دستگاه ها اجازه می دهد به اینترنت متصل شوند و موسیقی را از لیست بی پایانی از کاتالوگ ها پخش و دانلود کنند. هر دو ماژول Walkman از فناوری دیجیتال S-Master HX استفاده می کنند که فناوری داخلی سونی از Walkman است. همچنین یک آمپلی‌فایر دیجیتال در واکمن‌ها وجود دارد که صدای کاملی را ارائه می‌دهد.
NW-WM1ZM2 در یک شاسی 99.99٪ خالص 4N با روکش طلا عرضه می شود که از مس بدون اکسیژن ساخته شده است. از سوی دیگر، NW-WM1AM2 از یک قاب آلیاژ آلومینیومی ساخته شده است که استحکام کامل و احساس جعبه ای در دست را ارائه می دهد و  طراحی رنگ مشکی دارد.

           
هر دو دستگاه به طور پیش فرض بر روی سیستم عامل اندروید 11 اجرا می شوند و همچنین دارای تنظیمات صفحه اصلی واکمن سنتی هستند و تا 40 ساعت پخش صدای FLAC با رزولوشن بالا و فرکانس 96 کیلوهرتز را دریافت می کنید.
علاوه بر این، هر دو مدل دارای جک صدا و پورت USV Type-C هستند. NW-M1AM2 دارای 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی است در حالی که NW-WM1ZM2 با 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه می شود. هر دو دستگاه دارای اسلات کارت microSD نیز هستند.