معرفی دو گوشی جدید توسط شرکت سونی در کنفرانس ایفا 2016

معرفی دو گوشی جدید توسط شرکت سونی در کنفرانس ایفا 2016

امروز دو محصول شگفت‌انگیز را به سری جدید تلفن‌های هوشمند X افزود. در ادامهٔ دیدگاهی که در فوریهٔ امسال در کنگرهٔ جهانی موبایل آغاز شد، اکسپریا XZ پرچم‌دار و اکسپریا X Compact ممتاز تجربه‌هایی هوشمندتر و شخصی‌سازی‌شده‌تر از پیش را ارائه می‌نمایند.

هیدیوکی فورومی، معاون فروش و بازاریابی جهانی Sony Mobile Communications گفت: «ما با اکسپریا می‌خواهیم در زمان و مکانی که برایتان بیشترین اهمیت را دارد، شما را یاری کنیم تا زندگی روزمرهٔ شما راحت‌تر، ساده‌تر و خودانگیخته‌ترگردد. با اکسپریا XZ و اکسپریا X Compact و به لطف فناوری “حسگر تصویر سه‌گانه”، می‌توانید روز و شب هر چیزی را که می‌بینید، همان‌طور که هست، با رنگ‌های واقعی و بدون تارشدگی ثبت نمایید.»صحنه‌های پرتحرک را با‌ سرعت لیزر و رنگ‌های واقعی ثبت کنید
اکسپریا XZ تلفن هوشمند پرچم‌دار جدید سونی و گوشی ممتاز اکسپریا X Compact ، فناوری دوربین جدید و بهبودیافتهٔ اکسپریا را برای بهترین عکس‌هایی که تاکنون دیده‌اید، در اختیارتان قرار می‌دهند. این مدل‌های جدید با بهره‌گیری از میراث سونی در فناوری دوربین و با همکاری مهندسان تصویربرداری دیجیتال ما، جلوه‌ای خارق‌العاده از کیفیت را به نمایش می‌گذارند و به یکی از پیشرفته‌ترین دوربین‌ها در بین تلفن‌های هوشمند مجهز‌اند. برای بیشینه کردنِ توانِ حسگر تحسین‌شدهٔ سونی ، دو حسگر کمکی دیگر نیز افزوده شده‌اند تا فناوری حسگر سه‌گانهٔ سونی را شکل دهند. این به شما اجازه می‌دهد در حال حرکت و در هر شرایطی، عکس‌هایی زیبا با رنگ‌هایی واقعی بگیرید. این فناوری، از حسگر عکس اصلی Exmor RS™‎ برای موبایل سونی که ترکیبی قدرتمند از کیفیت بالای عکس و سرعت فوکوس خودکار را ارائه می‌کند، همراه با فوکوس خودکار ترکیبی پیش‌بینی‌کننده برای پیش‌بینی هوشمندانه و ردیابی سوژه‌های متحرک، برای نتایجی بدون تارشدگی، تشکیل شده است.

علاوه‌ بر این حسگر فوکوس خودکار لیزری با فناوری حسگر مسافت هم افزوده شده است تا امکان ثبت عکس‌هایی بدون تارشدگی در شرایط چالش‌برانگیز کم‌نور را فراهم کند و به‌لطف حسگر RGBC-IR با فناوری حسگر رنگ که توازن سفیدی را با دقت بر اساس منبع نور محیط تنظیم می‌کند، می‌توانید از رنگ‌هایی مانند دنیای واقعی لذت ببرید.
دوربین ۲۳ مگاپیکسلی اصلی، نه‌تنها عکس‌هایی واضح به شما می‌دهد، بلکه با شروع بسیار سریع و با فشردن دکمهٔ اختصاصی شاتر، تنها در مدت ۰٫۶ ثانیه از حالت آماده‌به‌کار به حالت عکس‌برداری می‌رود و به شما اطمینان می‌دهد که برای گرفتن عکس‌هایی عالی در هر زمانی که نیاز داشته باشید، آماده‌اید.
قابلیت‌های پیشرفته برای کسانی که با تنظیمات دستی، انعطاف‌پذیری بیشتری را برای خلاقیت بیشتر و ارتقای تجربهٔ عکس‌برداری‌شان می‌خواهند، افزوده شده است. مانند سرعت شاتر و کنترل‌های فوکوس.
فیلم گرفتن و به‌اشتراک‌گذاشتن خاطره‌های بی‌همتا در شبکه‌های اجتماعی از هر زمانی محبوب‌تر شده است. هر دو مدل با بهره‌گیری از دانش دوربین‌های هندی کم از سونی از طریق قابلیت SteadyShot™ با حالت فعال هوشمند، بهبودهای چشمگیری در تکامل ثبات تصویر ایجاد کرده‌اند تا ویدیوهایی بسیار عالی داشته باشید. اکنون با لرزش‌گیر ۵ محورِی می‌توانید ویدیوهای یکدست‌تری بگیرید. حتی زمانی‌که در حال راه‌رفتن هستید یا از فاصله‌ای بسیار نزدیک، نمای نزدیک می‌گیرید.
اکسپریا XZ برای سلفی‌گرفتن، به دوربین ۱۳ مگاپیکسلی جلویی مجهز است که حساسیت بسیار بالای ISO6400 و لنز ۲۲میلی‌متری/۹۰درجهٔ زاویه‌عریض، بهترین حالت چهرهٔ شما را حتی در نور بسیار کم و سلفی‌های گروهی ثبت می‌کند. اکسپریا XZ همچنین قابلیت ضبط ویدیو با کیفیت 4k را داراست. بنابراین می‌توانید فیلمی واضح و شفاف با همهٔ جزئیات ریز داشته باشید.
طراحی ممتاز برای انطباق با زندگی شما
اکسپریا XZ با طراحی سطح حلقوی‌، نمایشگر ۵٫۲ اینچی و پشت فلزی بهترین جای‌گیری و زیباترین حس را در دستان شما ایجاد می‌کند. طراحی سطح حقوی از شکلی یکپارچه الهام گرفته است و فلز ‎ ALKALEIDO™ با شفافیت و خلوص بالا، درخشندگی و حس عمق را ایجاد می‌کند که هر دو طراحی ممتاز آن را ارتقا می‌دهد. اکسپریا XZ با ‌رنگ جدید آبی که از زیبایی طبیعت الهام گرفته است –آبی جنگلی- همراه با رنگ کلاسیک و شیک مشکی معدنی و پلاتینی، در دسترس خواهد بود.اکسپریا X Compact با افزودن شکل محبوب سونی به سری X، فناوری‌های قدرتمندی را در فریمی کوچک جا داده است. صفحهٔ ۴٫۶ اینچی و طراحی سطح حلقوی، آن را برای نگه‌داشتن در دست بسیار راحت کرده است و اندازهٔ آن به‌گونه‌ایست که برای استفاده با یک دست ایده‌آل است. طراحی ممتاز اکسپریا X Compact را می‌توان به‌وضوح در پرداخت براق و حس منسجم آن دید. این تلفن هوشمند هم، همان نمایش نمادین آبی‌رنگ جدید ما را با داشتن رنگ آبی مهگون دنبال می‌کند. این گوشی همچنین در دو رنگ همیشه محبوب مشکی کیهانی و سفید شیک موجود است.تخصص سونی در طراحی کاربردی با طراحی مقاوم در برابر آب به اکسپریا XZ تسری داده شده است، تا نگرانی از پاشیده شدن کمی آب یا قرار گرفتن زیر باران ناگهانی را از شما بگیرد. حسگر اثر انگشتِ جای داده شده در دکمهٔ روشن/خاموش[vi] اکسپریا XZ و اکسپریا X Compact، که به‌خوبی در کنار دستگاه قرار گرفته است، کاری می‌کند که این گوشی‌ها تنها با در دست گرفتنشان، شما را بشناسند. بنابراین می‌توانید تنها با یک حرکت تلفن را بردارید و قفل آن را باز کنید و آن را به‌راحتی در دست بگیرید.یادگیری عادت‌های شما برای بهبود تجربهٔ شماما قابلیت‌هایی هوشمند در تلفن‌های هوشمندمان به کار گرفته‌ایم تا بتوانند در راحت‌تر، کاراتر و لذت‌بخش‌تر کردن زندگی روزمره‌تان به شما کمک کنند. هر دو مدل به قابلیت جدید Battery Care‏ که با شارژ تطابق‌پذیر Qnovo تکمیل شده است، مجهزاند. این دوقابلیت هماهنگ با هم کار می‌کنند تا سلامت باتری‌تان را حفظ کنند و عمر آن را تا دوبرابر افزایش دهند. شارژ تطابق‌پذیر Qnovo جریان شارژ را پایش و تنظیم می‌کند تا از آسیب به عمر باتری جلوگیری نماید. در عین حال Battery Care شارژشدن را براساس عادت‌های آموخته‌شده کنترل می‌کند و با متوقف‌کردن شارژ در ۹۰ درصد و تکمیل آن درست در زمانی که به آن نیاز است، از شارژ اضافهٔ باتری جلوگیری می‌کند. «Tips اکسپریا » هم عادت‌های کاربر را برای ارائهٔ نکات و پیشنهادات ویژهٔ هر شخص، تشخیص می‌دهد و به شما برای بهینه کردن تجربهٔ شخصی خودتان کمک می کند. «پاک‌کنندهٔ هوشمند Smart Cleaner » نیز با پاک کردن خودکار حافظهٔ موقت از برخی برنامه‌ها بر اساس مقدار کاربردشان توسط کاربر، همواره عملکردی بهینه را در اختیارتان قرار می‌دهد.اکسپریا XZ برای ارائهٔ تجربه‌ای بی‌نقص روی تلفنتان به پردازشگر Qualcomm® Snapdragon™ 820 مجهز است. پردازشگر Snapdragon 820 به‌عنوان یکی از پیشرفته ترین پردازشگرهای موبایلی که تاکنون ساخته شده است با X12 LTE نهایت قابلیت اتصال، گرافیک، عکس، توان و کارایی باتری را ارائه می‌دهد.