بیانیه مطبوعاتی سونی پیرامون آغاز عرضه رسمی اکسپریا XZ در ایران

اکسپریا XZ جدیدترین پرچمدار سونی از هفته گذشته در برخی فروشگاه های کشور در دسترس خریداران قرار گرفت. اما اگر پیش از این ها با ما همراه بوده باشید ما وعده روز 24 مهر را برای آغاز عرضه رسمی این دستگاه به ایران داده بودیم.

از 24 مهر یعنی امروز، سونی موبایل ایران فعالیت گسترده خود را در حوزه بازاریابی و نیز عرضه رسمی اکسپریا XZ به فروشگاه های کشور آغاز کرد. در همین راستا سونی موبایل ایران یک بیانیه مطبوعاتی پیرامون ورود این دستگاه به ایران در اختیار سایت تخصصی اکسپریا قرار داده که در ادامه با هم میخوانیم.

• اکسپریا XZ نخستین پرچم‌دار Sony Mobile با فناوری ردیابی سه گانه تصویر است که به گرفتن عکس‌هایی بدون تارشدگی حتی از سوژه‌های در حال حرکت با رنگ‌هایی واقعی کمک می‌کند

• لرزش‌گیر ۵محوره با SteadyShot™‏، اجازهٔ گرفتن ویدیوهایی روان‌تر را حتی در زمان راه رفتن یا نماهای بسیار نزدیک، می‌دهد.
• قابلیت‌های اصلی شامل دوربین پشتی ۲۳ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی، نمایشگر ۵٫۲ اینچی، فضای ذخیره‌سازی ۶۴ گیگابایتی و عمر باتری ۲ برابر است.

برای مدت یک هفته فروش اکسپریا XZ با کارت تخفیف 350 هزار تومانی  انجام خواهد شد و در هفته های بعدی، مقدار کارت تخفیف به مرور کاهش پیدا خواهد کرد , برای دریافت کارت هدیه به همراه جعبه و فاکتور به یکی از مراکز زیر مراجعه کنید :


1- تهران: خیابان جمهوری، پاساژ علاءالدین
2- اصفهان: خیابان فردوسی،بازارموبایل اصفهان
3- اهواز: خیابان نادری، مرکز خریدآرین
4- شیراز: خیابان توحید، مرکز خرید صوت و تصویر
5- مشهد: خیابان احمدآباد،پاساژ بازارچه

تهران، 24 مهر 1395- Sony Mobile از عرضهٔ اکسپریا XZ، تلفن هوشمند پرچم‌دار جدیدش، به بازار ایران خبر داد. اکسپریا XZ به فناوری‌های جدید Sony مجهز است از جمله فناوری نوآورانهٔ ردیابی سه گانه تصویر که ثبت تصاویر بدون تارشدگی را حتی از سوژه‌های در حال حرکت با رنگ‌های زیبای واقعی فراهم می‌‌آورد. این دستگاه همچنین با داشتن لرزش‌گیر ۵ محورهٔ ویدیوی SteadyShot™، ثبت فیلم‌هایی روان را حتی در زمان راه‌رفتن یا نماهای بسیار نزدیک، امکان‌پذیر می‌کند. قابلیت‌های دیگر اکسپریا XZ شامل دوربین پشتی ۲۳ مگاپیکسلی، دوربین سلفی جلوی ۱۳ مگاپیکسلی، نمایشگر ۵٫۲ اینچی، فضای ذخیره‌سازی ۶۴ گیگابایتی و تا دوبرابر عمر باتری بیشتر است.

جیسون اسمیت، معاون خاورمیانه و آفریقای Sony Mobile Communications، گفت: « اکسپریا XZ، پرچم‌دار جدید ما، تجربه‌هایی هوشمندتر و شخصی‌شده‌تر از پیش را ارائه می‌کند. این دستگاه در زمان و مکانی هایی که برای کاربر بسیار مهم است، تجربه‌های روزمره را راحت‌تر، بی‌دغدغه‌تر و خودانگیخته‌تر می‌کند. با اکسپریا XZ می‌توانید هر خاطره‌ای را به‌محض دیدن، چه در روز چه در شب، با تصاویری بدون تارشدگی با دوربین جدید ۲۳ مگاپیکسلی مجهز به حسگر تصویر سه‌گانه، ثبت کنید.»