با پیشرفت در زمینه عمر باتری آشنا شوید

تلفن‌های هوشمند Xperia باتری‌ای به شما ارائه می‌کنند که نه تنها وقتی به تلفن بیشتر از همیشه نیاز دارید شما را ناامید نمی‌کنند بلکه از طول عمر تا دو برابر معمول برخوردارند. قدرت باتری را برای مدت طولانی‌تری حفظ کنید.

شارژ هوشمندتر. عمر طولانی‌تر

باتری تلفن هوشمندی که طراحی شده است تا قوی بماند

جدیدترین تلفن‌های هوشمند Xperia دارای ماندگاری باتری طولانی‌تری هستند. اکثر باتری‌ها با بیشتر شدن تعداد دفعات شارژ، قدرتشان را از دست می‌دهند. اما با کمک Qnovo Adaptive Charging و Battery Care، باتری تلفن هوشمند شما تا دو برابر زمان معمول، قدرت خود را حفظ می‌کند.

batteri1

بررسی سلامت باتری

با Qnovo Adaptive Charging

با استفاده از فناوری شارژ‌ پیشرفته تطابق‌پذیر Qnovo، می‌توانیم همیشه شرایط باتری را کنترل کنیم و با تنظیم جریان شارژ آسیب وارده به باتری را کاهش داده و طول عمر آن را افزایش دهیم.

battery2

شارژ‌ حسی

با Battery Care

شارژ‌ کردن در طول شب کاری راحتی است اما اگر پس از کامل شدن شارژ‌، شارژ‌ر را از برق نکشید باتری ضعیف می‌شود. Battery Care با تشخیص زمان بیداری شما این مشکل را برطرف می‌کند. این قابلیت باعث می‌شود پس از اینکه تلفن تا ۹۰ درصد شارژ‌ شد، شارژ‌ متوقف شود و سپس با آغاز روز شارژ‌ صد در صد کامل می‌شود.

battery4

اکثر کارهایی که دوست دارید را انجام دهید

با باتری‌ای که دوام می‌آورد

این باتری تلفن‌های هوشمند ما را متمایز می‌کند و به شما امکان می‌دهد کارهای بیشتری انجام دهید. سخت‌افزار ما ظرفیت باتری را بدون فدا کردن اندازه تلفن بیشتر می‌کند. نر‌م‌افزار ما پردازشگر را برای عملکرد بالا با مصرف نیروی مناسب بهینه می‌کند.

از نهایت نیرو استفاده کنید

حالت STAMINA برای زمانی که بیشترین نیاز را دارید

زمانی که واقعاً به نیروی باتری نیاز دارید، حالت STAMINA را روشن کنید. این قابلیت با سه سطح ذخیره نیرو که می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید، تنظیمات را به‌گونه‌ای انجام می‌دهد که بتوان از تلفن به مدت طولانی‌تری استفاده کرد.

battery5

برای مشاهده فیلم اینجا را کلیک کنید .