اکسپریا XZ Premium برنده جایزه بهترین اسمارت فون در کنگره جهانی موبایل 2017

کنگره جهانی موبایل 2017 در شهر بارسلون کار خود را به پایان رساند. در این نمایشگاه شرکت های مختلف فناوری دست به معرفی محصولات جدید در حوزه تلفن های همراه زدند که سونی نیز با حضور در این رویداد مهم یکی از معرفی کنندگان گوشی های هوشمند لقب گرفت.

سازمان GSMA که وظیفه میزبانی از کنگره جهانی موبایل را بر عهده دارد، در پایان این رویداد بهترین های معرفی شده را در شاخه های مختلف انتخاب کرد. در مجموع این سازمان 40 جایزه به شرکت کنندگان مختلف اعطا کرد که گل سرسبد جوایز امسال که مربوط به معرفی بهترین گوشی هوشمند میشود به سونی رسید.

سونی موفق شد با معرفی اکسپریا XZ Premium جایزه بهترین گوشی هوشمند 2017 در نمایشگاه MWC را دریافت کند. اکسپریا XZ Premium با پردازنده اسنپدراگون 835، رم 4 گیگابایت، سنسور دوربین 19 مگاپیکسلی با امکان ضبط ویدئوی 960 فریم بر ثانیه و نیز ویژگی جدید Motion Eye و بدنه زیبای کروم درخشان، تمام فاکتورهای مختلف برای یک گوشی هوشمند اعم از قدرت، زیبایی و نوآوری را در خود جای داده بود.

سونی علاوه بر اکسپریا XZ Premium، سه گوشی هوشمند دیگر را هم در این نمایشگاه معرفی کرد. در حالی سونی با معرفی اکسپریا XZ Premium جایزه بهترین اسمارت فون سال در MWC را بدست آورد که معمولاً تمرکز خود را برای معرفی پرچمدار به نمایشگاه سالانه IFA معطوف میکند.