تاریخ و زمان دقیق کنفرانس مطبوعاتی سونی در E3 2017 اعلام شد.

ماه ژوئن نزدیک است و این برایِ گیمرهایِ دنیا، مخصوصاً طرفداران کمپانی سونی خبر بسیار مهمی است. سونی همچون سال هایِ گذشته در تاریخ 12 ژوئن رأس ساعت 6:00 بعد از ظهر کنفرانس مطبوعاتی خود را در نمایشگاه E3 2017 آغاز خواهد کرد و به تفسیر و تحلیل سالی که گذشت خواهد پرداخت و برنامه هایِ آینده خود برایِ کنسول پلی استیشن را به صورت دقیق تشریح خواهد کرد.

در این مراسم ما قطعاً سخت افزار جدیدی از سونی نخواهیم دید، چون PS4 Pro که نسل ارتقا یافتۀ کنسول محبوب PS4 سونی میباشد کمتر از یکسال است که به بازارهایِ جهانی راه پیدا کرده است و همین موضوع درباره نسل اول هدست واقعیت مجازی سونی، هدست Playstation VR نیز صادق است و از این رو انتظار معرفی کنسول یا هدست جدیدی را از سونی در این مراسم نداریم.

  در این بین سونی بر رویِ بخش هایِ نرم افزاری وقت بسیار زیادی گذاشته است و این موضوع دقیقاً تفاوت کنفرانس هایِ مطبوعاتی سونی و مایکروسافت را در مراسم پیش رو به تصویر میکشد.

سونی قطعاً در این مراسم درباره بازی هایِ بزرگی که در دست ساخت دارد سخن خواهد گفت. پیش بینی میشود بازی هایی چون The Last of Us: Part 2، God of War، Destiny 2، Gran Turismo Sport، Final Fantasy 7، Red Dead Redemption 2 و بازی محبوب Spider-Man که تقریباً به شکلی برایِ کنسول PS4 سونی دارایِ محتوایِ اختصاصی میباشد شانس معرفی و بازنمایش در این مراسم را داشته باشند.

کمپانی هایِ دیگر همچون EA و Activision نیز دست پر به این مراسم خواهند آمد و به ترتیب بازی هایِ بزرگی چون Star Wars: Battlefront 2 و Call of Duty: WW2 را معرفی خواهند کرد. در تاریخ 10 ژوئن مراسم Electronic Arts از ساعت 12 بعد از ظهر آغاز خواهد شد، در تاریخ 11 ژوئن کنفرانس هایِ مطبوعاتی مایکروسافت و Bethesda برگزار خواهد شد و این کمپانی ها به معرفی محصولات خود خواهند پرداخت، در تاریخ 12 ژوئن هم نیز همانطور که اشاره شد، سونی کنفرانس مطبوعاتی خود را رأس ساعت 6:00 بعد از ظهر آغاز خواهد کرد.

امسال همچون سال هایِ گذشته سونی کنفرانسی 3 ساعته خواهد داشت و در این مراسم به تشریح عملکرد 1 ساله خود خواهد پرداخت و بازی هایِ در دست ساخت را نیز معرفی و بازنمایش خواهد داد. همچنین، کمپانی Activision که آنرا بخاطر بازی بسیار محبوب Call Of Duty یا همان ندایِ وظیفه میشناسیم، اُمیدوار است با معرفی بازی جدید خود که حسابی این روزها سر و صدا به پا کرده است به موفقیت هایِ چند سال پیش خود بازگردد. شاید بازگشت به جنگ جهانی دوم سری بازی هایِ ندایِ وظیفه را از خطر سقوط نجات دهد. اما شما همراهان همیشگی منتظر کدام بازی ها هستید؟